ناتینگ از یک لباس و کلاه آزمایشگاه با طراحی شفاف رونمایی کرد

لباس آزمایشگاه شفاف ناتینگ با قیمت 160 پوند (حدود 200 دلار) و کلاه شفاف آن با قیمت 35 پوند (حدود 44 دلار) عرضه می‌شود.

ناتینگ از یک لباس و کلاه آزمایشگاه با طراحی شفاف رونمایی کرد

روز گذشته، شرکت ناتینگ در شبکه اجتماعی ایکس از عرضه محصولی در چند روز آینده خبر داد که طبق گزارش‌ها، گمان می‌شد گوشی ناتینگ فون (2a) باشد. بااین‌حال برخلاف انتظارات، ناتینگ با معرفی دو لباس کار که مانند گوشی‌های ناتینگ فون شفاف هستند، طرفداران خود را شگفت‌زده کرد.

لباس آزمایشگاهی شفاف (The Transparent Labcoat) که برای ساخت آن از کارخانه‌های IBM در دهه 1970 الهام گرفته شده است، اولین محصول در خط تولید پوشاک این برند فناوری مستقر در لندن محسوب می‌شود. نکته قابل‌توجه اینکه ناتینگ برای ساخت این محصول از عناصر سازگار با محیط‌زیست مانند زیپ‌های YKK Natulon استفاده کرده است که از مواد بازیافتی و بسته‌بندی‌های گیاهی 100 درصد زیست‌تخریب‌پذیر تشکیل شده‌اند.

لباس آزمایشگاهی شفاف ناتینگ در چهار سایز کوچک، متوسط، بزرگ و فوق‌بزرگ عرضه خواهد شد.

علاوه بر لباس آزمایشگاهی، ناتینگ از یک کلاه شفاف نیز رونمایی کرده است که دومین محصول این شرکت در خط تولید پوشاک آن محسوب می‌شود. این کلاه لبه‌دار فقط در یک اندازه ساخته شده است و تکمیل‌کننده لباس آزمایشگاهی محسوب می‌شود.

خط تولید پوشاک ناتینگ (Nothing Apparel) که با همکاری Teenage Engineering ساخته شده است، لوازم اصلی کمدهای لباس ازجمله کلاه، کت، لباس ورزشی و غیره را شامل می‌شود که برای ماندگاری بیشتر در گذر زمان طراحی شده‌اند.

قیمت لباس و کلاه آزمایشگاه ناتینگ

97

کلاه شفاف و لباس آزمایشگاه شفاف ناتینگ به‌ترتیب با قیمت 35 پوند (حدود 44 دلار) 160 پوند (حدود 200 دلار) وارد بازار خواهند شد. مشتریان بازار هند از فردا، 16 آذرماه می‌توانند هر دو محصول را خریداری کنند. این شرکت هم‌اکنون برای سال 2024 در‌نظر دارد تا با معرفی لباس‌های جدید و عرضه آن‌ها در تمام بازارهای موجود، خط تولید پوشاک خود را گسترش دهد.

منبع: دیجیاتو

 

ارسال نظر