گوشی سامسونگ با دوربین اصلی چهارگانه 11 اکتبر عرضه می شود

رسانه کلیک - سامسونگ در نظر دارد مرز بین قابلیت های گوشی های بالارده و میان رده را از بین ببرد. صفحه اخبار سامسونگ موبایل به تازگی از عرضه گلکسی A9 استار پرو، اولین گوشی سامسونگ با 4 دوربین اصلی در تاریخ یازدهم اکتبر خبر داد.

گوشی سامسونگ با دوربین اصلی چهارگانه 11 اکتبر عرضه می شود

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، دوربین های اصلی این تلفن هوشمند دارای چیدمان عمودی و در سمت چپ پنل پشتی، بالای فلاش LED است. سامسونگ پیش‌تر دعوتنامه معرفی محصول جدید خود را با شعار «FX Fun» در اینترنت منتشر کرد ( محصول جدید سامسونگ در تاریخ 11 اکتبر معرفی می شود ). انتظار می رود در تاریخ درج شده در این دعوتنامه (11 اکتبر) شاهد رونمایی از محصولی مجهز به چهار دوربین باشیم.

بر اساس گزارش های موجود، این گوشی در رنگ های مشکی، آبی و صورتی و با قیمت 580 دلار به بازار عرضه می شود.

از سوی دیگر، شایعات و شنیده ها حاکی است که سامسونگ در همین مراسم تلفن هوشمند دیگری را با نام گلکسی A7 (نسخه 2018) معرفی می کند که دارای دوربین سه گانه و سنسور اثر انگشت حاشیه ای است ( رندرهای مدل 2018 گوشی گلکسی A7 به دوربین اصلی سه گانه اشاره می کند ). این گوشی احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 600 یا اسنپدراگون 710 و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز می شود که نشان از یک محصول میان رده دارد.

گزارش هایی نیز در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ در حال متوقف کردن تولید محصولات سری J و ادغام آن با سری A است. اگر تمام این افشاییات درست از آب در بیاید، برای اولین بار شاهد محصولی میان رده با بیش از 2 دوربین اصلی خواهیم بود.

شرکت های سازنده گوشی در تلاش هستند با افزایش سنسورهای دوربین محصولات خود گوی سبقت را از دوربین های حرفه ای DSLR بربایند. ظاهرا ورود گوشی هواوی پی 20 پرو مجهز به دوربین اصلی سه گانه و زمزمه های مربوط به تولید گوشی جدید نوکیا مجهز به 5 سنسور دوربین اصلی به دنیای تکنولوژی باعث شد فصل جدیدی در عکاسی و فیلم‌برداری آغاز شود ( دوربین پنج گانه گوشی نوکیا 9 را در رندر جدید مشاهده کنید ).

ارسال نظر