اطلاعیه اسنپتریپ درباره تکمیل بازپرداخت سفرهای لغو شده:
فرآیند بازپرداخت وجه به کاربران از منابع خود اسنپتریپ انجام شد

با آغاز جنگ و بستهشدن آسمان کشور از تاریخ ۲۳ خرداد ماه، تمامی پروازها لغو شد و موج کنسلی رزرو هتلها و تورها، پلتفرمهای گردشگری را در وضعیت اضطراری قرار داد. این شرایط ناگهانی، فرآیند بازپرداخت را از روال معمول خارج کرد و بسیاری از کاربران نگران بازگشت وجه سفرهای لغو شده خود شدند.
با این حال اسنپتریپ اعلام کرده که با حمایت مالی گروه اسنپ علیرغم عدم بازپرداخت نقدی بخش عمده مبالغ از سوی تامینکنندگان، طی سه هفته اخیر، فرآیند بازپرداخت به کاربران خود را تکمیل کرده است.
اسنپتریپ همچنین اشاره کرده که تمامی وجوه یا به حساب بانکی مسافران واریز شده یا به کیف پول اسنپتریپ آنها منتقل شده است که کاربران میتوانند به دلخواه برداشت کرده یا برای خرید خدمات سفر استفاده کنند.
براساس اعلام این پلتفرم وضعیت بازپرداخت نیز از طریق پیامک به اطلاع کاربران رسیده و چنانچه کاربران سوالی در این خصوص داشته باشند، میتوانند با پشتیبانی اسنپتریپ تماس بگیرند.