پخش زنده بازی رئال مادرید و آلکویانو امشب (۱۵ دی)

پخش زنده بازی رئال مادرید و آلکویانو امشب چهارشنبه (۱۵ دی ۱۴۰۰ - 5 ژانویه 2022) از شبکه ورزش انجام می‌شود.

پخش زنده بازی رئال مادرید و آلکویانو امشب (۱۵ دی)

زمان پخش زنده بازی رئال مادرید و آلکویانو امشب

در دیدارهای مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا 2020-2021 (مسابقات کوپا دل ری)، امشب ساعت ۰۰:۰۰ (بامداد پنجشنبه ۱۶ دی) تیم آلکویانو میزبان یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات یعنی رئال مادرید می‌شود. پخش زنده بازی رئال مادرید و آلکویانو نیز ساعت ۰۰:۰۰ از شبکه ورزش انجام می‌شود.

در صورتی که در خارج از مرزهای ایران هستید و به پخش زنده شبکه ورزش دسترسی ندارید، می‌توانید با تنظیم فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان در رسیورتان در ماهواره یاه ست، این بازی جذاب را تماشا کنید. البته برای اینکه بتوانید این شبکه را باز کنید، به کد بیس نیاز دارید که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا خواهد شد.

همچنین در صورتی که داخل ایران هستید، اما به هر علتی به تلویزیون دسترسی ندارید و یا در دریافت سیگنال‌های فرکانس شبکه ورزش ایران با مشکل مواجه هستید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن تلوبیون، فوتبال زنده رئال مادرید و آلکویانو را امشب به صورت اینترنتی تماشا کنید.

(امشب بازی چلسی و تاتنهام نیز ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه سه بصورت زنده پخش می‌شود.)

پخش زنده بازی رئال مادرید و آلکویانو

مسابقات کوپا برای رئال مادریدی‌ها، کمی پایین‌تر از فهرست اولویت‌هایشان است اما این بدان معنا نیست که آن‌ها رقابت را جدی نخواهند گرفت. آنچلوتی در آستانه بازی امشب با آلکویانو گفت که قوی‌ترین ترکیب موجود خود را به میدان می‌برد و مثل همیشه هدفش این است که تمام راه را به بهترین شکل طی کند و جام را بالای سر ببرد.

رئال مادرید در 30 سال گذشته تنها سه بار عنوان قهرمانی کوپا دل ری را کسب کرده که آخرین بارش سال 2014 بوده است. شما نتیجه بازی امشب را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

ارسال نظر