شوخی اد بون با لیست لو رفته از شخصیت‌های حاضر در بازی Mortal Kombat 11

رسانه کلیک - اد بون، کارگردان بازی Mortal Kombat 11 به شوخی با لیست لو رفته از کارکترهای حاضر در بازی Mortal Kombat 11 پرداخت.

شوخی اد بون با لیست لو رفته از شخصیت‌های حاضر در بازی Mortal Kombat 11

در جریان مراسم The Game Awards 2018، رسما از بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد و با اینکه هنوز دقیقا مشخص نیست که چه کارکترهایی در بازی حاضر هستند، می‌توانیم از حضور مبارزهایی مانند ریدن و اسکورپیون با توجه به تریلر اولیه بازی اطمینان حاصل کنیم.

اد بون، از آن دست افراد مشهوری است که معمولا زیاد در شبکه اجتماعی توییتر فعالیت دارد. وی در یکی از توییت‌های خود، با ظاهر شخصیت ساندرا بولاک در فیلم Bird Box به شوخی پرداخت. وی با انتشار این عکس گفت:

ساندرا بولاک در نقش کنشی: A Mortal Kombat origin story

وی در آخر توییت خود از هشتگ Kenshi Konfirmed استفاده کرد که بسیاری این موضوع را تایید حضور کارکتر کنشی در نسخه جدید Mortal Komat خواندند. با این حال، خیلی خوب می‌شد اگر ما می‌توانستیم یک فیلم درباره سرگذشت کنشی همراه با ساندرا بولاک ببینیم، اما چیزی که واضح است، اد بون صرفا به شوخی با ظاهر ساندرا بولاک پرداخته و این شوخی نمی‌تواند دلیل محکمی بر حضور شخصیت کنشی در بازی Mortal Kombat 11 باشد.

در همین حین، یکی از کاربران در توییتر تصویری لو رفته از شخصیت‌های حاضر در Mortal Kombat 11 را نیز منتشر کرد که در آن، نام کنشی به چشم می‌خورد که اد بودن در پاسخ به این کاربر با ایموجی خنده گفت:

پس از اینکه کارکترهای حاضر در بازی اعلام شدند این عکس را دوباره نشان بده

در تریلر منتشر شده از بازی، شاهد کارکترهایی مانند، ریدن و اسکوپیون بودیم. همچنین، با توجه به اعلام استودیو ندرلم، شخصیت شاو کان نیز در بازی حضور خواهد داشت و کسانی که پیش خرید کنند، می‌توانند به این کارکتر دسترسی داشته باشند. البته هنوز مشخص نیست که شاو کان در جریان‌های داستان بازی دخالت دارد یا صرفا به عنوان یک کارکتر قابل بازی در این اثر حاضر است.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 17 ژانویه 2019 (27 دی‌ماه) به طور کامل رونمایی خواهد شد و در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 1398) برای پلتفرم‌های، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

ارسال نظر