اپل پنسل جدید همراه آیپد پرو 2018 رونمایی شد

رسانه کلیک - اپل ساعتی پیش در شهر نیویورک از اپل پنسل جدید در کنار آیپد پرو جدید 2018 رونمایی کرد. همراه کلیک باشید تا با ویژگی های اپل پنسل 2018 آشنا شویم. 

اپل پنسل جدید همراه آیپد پرو 2018 رونمایی شد

قلم استایلوس جدید اپل که با نام تجاری اپل پنسل شناخته می شود اکنون قابلیت اتصال به آهنربایی به بدنه آیپد پرو 2018 را دارا است. این ویژگی علاوه بر حمل آسان قلم همراه با آیپد امکان شارژ آن را نیز فراهم می کند. در واقع با اتصال قلم به بدنه آیپد پرو جدید، قلم بصورت خودکار شارژ می شود. این ویژگی می تواند انتقاداتی که به نسخه اولیه اپل پنسل در خصوص نحوه شارژدهی مطرح بود را برطرف کند.

اما نکته ناراحت کننده در خصوص اپل پنسل 2 این است که به دلیل شارژر مغناطیسی تنها با آیپد پرو جدید 2018 قابل استفاده است.

اپل پنسل 2 قابلیت پشتیبانی از ژست های حرکتی را دارا است که این ویژگی کاربر را در زمان طراحی بسیار راحت می کند. همچنین با دوبار ضربه زدن توسط اپل پنسل 2 به صفحه نمایش می توانید رنگ قلم را تغییر دهید.

نسخه اولیه اپل پنسل حدود 3 سال پیش رونمایی شده بود و کاربران برای شارژ آن با مشکلات زیادی روبرو بودند. پس از آن اپل با همکاری لاجیتک یک قلم دیگر نیز به بازار عرضه کرد که برای کاربران با توان خرید کم و در رده اقتصادی عرضه شده بود.

اکنون قلم استایلوس جدید اپل می تواند همزمان با عرضه آیپد پرو جدید 2018 مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد.

آیا اپل پنسل 2 می تواند کارایی های بیشتری برای آیپد پرو 2018 فراهم کند یا اینکه تنها به شکل نمادین به بازار عرضه شده تا اپل از رقابت با محصولات شرکت های دیگر همچون سامسونگ باز نماند؟ آیا اپل پنسل 2 توانایی رقابت با قلم پیشرفته سامسونگ را دارا است؟

نظر شما در خصوص قلم اپل پنسل 2 چیست؟ آن را با مخاطبین رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر