گوشی بدون حاشیه آنر مجیک 2 بصورت رسمی رونمایی شد

رسانه کلیک - سرانجام آنر مجیک 2 بصورت رسمی طی مراسمی در شهر پکن با نمایشگر کاملا بدون حاشیه رونمایی شد.

گوشی بدون حاشیه آنر مجیک 2 بصورت رسمی رونمایی شد

آنر در این مراسم از گوشی آنر مجیک 2 با صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه و اسلایدی رونمایی کرد که دوربین سلفی آن در زیر اسلایدر مخفی شده است. با اسلاید کردن آنر مجیک 2 بصورت خودکار اپلیکیشن دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی گوشی باز خواهد شد.

این طراحی نشانگر آن است که نسبت نمایشگر به بدنه برای نخستین بار در گوشی های تلفن همراه نزدیک به 100% رسیده است که در نوع خود بی نظیر است. صفحه نمایش 6.39 اینچی آنر مجیک 2 از نوع AMOLED است.

همچنین آنر هم از سنسور اثر انگشت تداعی شده در نمایشگر در آنر مجیک 2 استفاده کرده است.

آنر مجیک 2 آنر مجیک 2

در بخش پشتی گوشی شاهد استفاده از دوربین سه گانه هستیم. قلب تپنده جدیدترین گوشی آنر ساخت شرکت های سیلیکون است و پیش از این در هواوی میت 20 و میت 20 پرو نیز استفاده شده بود. کایرین 980 یکی از پیشرفته ترین پردازنده های موبایل حال حاضر بازار است.

ظرفیت باتری آنر مجیک 2 برابر با 3400 میلی آمپر بر ساعت است.

Honor Magic 2 در دو نسخه مختلف 6 گیگابایت به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 545 دلار و 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 690 دلار به بازار عرضه می شود.

برند آنر (honor) در سال 2011 توسط هواوی شکل گرفت تا با عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه، غول تکنولوژی چین را برای حضور قوی‌تر در عرصه جهانی آماده سازد. پیش از این در دیجیاتو محصولات مختلفی از جمله میان‌رده‌های آنر 5X، آنر 6X و آنر 7X یا پرچمدارانی نظیر آنر 9 را بررسی کرده ایم. در این مطلب قصد داریم بیشتر به گذشته، حال و آینده برند آنر بپردازیم.

ارسال نظر