خدمات دولت الکترونیک روی گوشی های همراه ارائه می شود

رسانه کلیک - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه خدمات دولت الکترونیک به مردم بر روی گوشی‌ های تلفن همراه در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

خدمات دولت الکترونیک روی گوشی های همراه ارائه می شود

به گزارش کلیک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در ابتدای جلساتی که با سازمان امور استخدامی داشتیم اعلام فرایندهای اداری به منظور تحقق دولت الکترونیک با نگاه پنجره واحد خدمات را آغاز کردیم.

آذری جهرمی اظهار داشت: بر اساس زیر ساخت هایی که توسعه داده شده بود پروژه دولت همراه را در دستور کار قرار دادیم.

وی اشاره کرد: در این طرح تلاش می کنیم خدمات دولت الکترونیک را به گوشی های همراه منتقل کنیم، چیزی که فراگیری دارد و مردم راحت از آن استفاده می کنند و برایشان نیز مطلوبیت هم دارد.

آذری جهرمی تصریح کرد: بنای ما بر این بود که خدمات دولت همراه و نرم افزار دولت همراه را در ایام الله دهه فجر رونمایی کنیم و رونمایی خواهیم کرد.

وی یادآور شد: شاید بیش از 1000 خدمت زنجیره ای بین دستگاهی بین دولت و مردم وجود داشته باشد اما ما با یک مجموعه ای از خدمات حدود 5 یا 10 خدمت این نرم افزار را رونمایی می کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در این فرآیند مردم با حقوق خودشان آشنا می شوند و وقتی آشنایی و آگاهی مردم با حقوق خودشان با دولت الکترونیک مشخص شد، مطالبتشان به آنها برای توسعه دولت و اصلاح فرایندها کمک می کند.

ارسال نظر