مراحل فیلم‌برداری سریع و خشمگین 10 و 11 ژانویه 2022 آغاز می‌شود

رسانه کلیک – وین دیزل، ستاره سری فیلم‌های سریع و خشمگین طی مصاحبه‌ای از آغاز فیلم‌برداری قسمت‌های 10 و 11 در ژانویه 2022 خبر داد.

مراحل فیلم‌برداری سریع و خشمگین 10 و 11 ژانویه 2022 آغاز می‌شود

قسمت نهم فیلم سریع و خشمگین (F9) پس از یک وقفه طولانی بالاخره در سالن‌های سینما به نمایش درآمد و توانست فروش خوبی در افتتاحیه داشته باشد. البته با توجه به محبوبیت بسیار بالای سری فیلم‌های Fast and Furious بین تماشاگران، این امر چندان هم دور از انتظار نبود.

کمپانی یونیورسال سال گذشته اعلام کرد چیزی به پایان داستان سریع و خشمگین باقی نمانده و قرار است تنها دو قسمت دیگر از این فرنچایز روی پرده سینما برود. وظیفه کارگردانی هر دو قسمت نیز بر عهده جاستین لین است.

وین دیزل، ستاره اصلی مجموعه Fast & Furious چندی پیش طی یک مصاحبه خبری با Regal، از آغاز مراحل فیلم‌برداری قسمت‌های جدید خبر داد. طبق گفته‌های دیزل، پروژه ساخت سریع و خشمگین 10 و 11 از ژانویه 2022 آغاز می‌شود. این در حالی است که عوامل فیلم از 2019 روی صحنه نرفته‌اند و بی‌صبرانه منتظر شروع سال جدید هستند.

سکانس‌های پایانی F9 تا حدودی داستان ابتدایی قسمت دهم و یازدهم و همین‌طور شخصیت‌های حاضر در قسمت‌های پایانی را برملا می‌کنند. برخی هواداران نیز منتظر حضور دوباره دوئین جانسون در نقش لوک هابز هستند. حتی ممکن است عوامل فیلم راهی برای بازگشت شخصیت برایان اوکانر به فرنچایز پیدا کنند.

استودیوی سازنده پیش از این گفته بود سریع و خشمگین 10 سال 2022 آماده اکران می‌شود. اما با توجه به جدول زمان‌بندی یونیورسال این امر بعید به نظر می‌رسد. به هر حال باید منتظر ماند و دید عوامل و بازیگران فیلم این بار چه برنامه‌هایی برای به هیجان آوردن مخاطبین دارند.

ارسال نظر