دانلود قسمت ۱۵ سریال زخم کاری | پایان زخم های کاری مالک

قسمت ۱۵ سریال زخم کاری پخش شد و شاهد اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در سریال بودیم. قسمت آخر زخم کاری پایان‌بندی مناسبی داشت و رضایت مخاطبین این مجموعه را جلب کرد.

دانلود قسمت ۱۵ سریال زخم کاری | پایان زخم های کاری مالک

دانلود قسمت ۱۵ سریال زخم کاری

سریال زخم کاری به ایستگاه پایانی خود رسید. مجموعه‌ای جذاب و پرکشش که توانست مخاطبین بسیاری را جذب کند. کشته شدن مائده و بازگشت ناصر برای انتقام، توانست روند خوب داستان را به انتها برساند. البته تصادف سمیرا و مرگ هانیه، دختر مالک، خانواده مالکی را در شوک سنگینی فرو برد.

با توجه به قسمت ماقبل پایانی سریال زخم کاری، کمتر مخاطبی پیش‌بینی می‌کرد که پایان سریال چه اتفاقی می‌افتد. بنابراین،‌ مخاطبین بسیاری منتظر پخش قسمت ۱۵ سریال زخم کاری بودند تا شاهد پایان ماجراهای مالک و ریزآبادی‌ها باشند.

یکی از دلایل موفقیت سریال زخم کاری، فیلمنامه قوی و پرجزئیات این مجموعه بود. محمدحسین مهدویان، نویسنده و کارگردان این سریال، وقت زیادی روی نگارش و شخصیت‌پردازی فیلمنامه زخم کاری گذاشته بود. به طوری که، شاهد ظهور کاراکترهایی قوی و باورپذیری در این سریال ایرانی بودیم.

با وجود اینکه داستان سریال از تراژدی مکبث و کتاب بیست زخم کاری اقتباس شده بود. اما کسانی که کتاب را مطالعه کرده‌اند، معتقد هستند فضای سریال با کتاب کمی تغییر کرده و متفاوت شده است. محمود حسینی‌زاد، نویسنده کتاب بیست زخم کاری، نیز همین عقیده را داشت.

وی بیان کرد که از سریال زخم کاری رضایت دارد و بازی جواد عزتی در نقش مالک را بسیار تحسین کرد. حسینی‌زاد معتقد است تغییرات صورت گرفته، توانسته فضای سریال متفاوت و جذاب کند. البته این نویسنده معاصر ادبیات ایران انتقاداتی به بخش‌هایی از داستان سریال هم داشت.

با این اوصاف، با استقبال خوب مخاطبین و رکوردشکنی سریال زخم کاری در پلتفرم فیلیمو، این مجموعه به پایان رسید. شما می‌توانید قسمت آخر سریال زخم کاری را از طریق لینک پایین دریافت کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: معرفی کتاب بیست زخم کاری

ارسال نظر