چرا باید از ردیاب خودرو و موتور سیکلت استفاده کنیم؟

رسانه کلیک - چرا ما تا زمانی که یک اتفاق بد را تجربه نمی‌کنیم، آن را جدی نمی گیریم؟ سرقت خودرو و یا موتورسیکلت نیز از این قضیه مستثنا نیست! برای پیشگیری از سرقت تنها کافی است، دستگاه ردیاب را بر روی وسیله‌ی نقلیه‌تان نصب کنید.

چرا باید از ردیاب خودرو و موتور سیکلت استفاده کنیم؟

گاهی اوقات پیگیری یک شی دزدیده شده آن قدر زمان‌بر و هزینه‌بر می‌شود که با خودمان می‌گوییم شاید خرید مجدد آن به‌صرفه‌تر باشد!

به عنوان مثال بسیاری از افرادی که موتور سیکلت آن‌ها به سرقت رفته‌است، بعد از کلی پیگیری، صرف وقت و استعلام از پارکینگ‌های گوناگون متوجه می‌شوند که با یک لیست بلند بالا از جریمه‌ها و مشکلات سرراه ترخیص موتورسیکلتشان مواجه‌اند.

خب، حالا چرا اجازه دهیم که اصلا کار به همچبن جاهایی برسد؟ بیایید قبل از وقوع هرگونه سرقتی از وقوع آن پیشگیری کنیم. حتما با خودتان می‌گویید چگونه؟

کاری ندارد، تنها کافی است ردیاب موتور سیکلت رادار را تهیه کنید. البته اگر هنوز هم نسبت خرید دستگاه ردیاب شک دارید ادامه‌ی این مقاله را از دست ندهید چرا که ما در ادامه به بررسی و مقایسه‌ی آن با سایر ابزارهای ضد سرقت می‌پردازیم.

تفاوت ردیاب با سایر ابزارهای ضد سرقت چیست؟

اگر نگاهی به آمار سرقت خودرو و موتورسیکلت بندازید، درمی‌یابید که این آمار با وجود ابزارهایی چون انواع دزدگیر، قفل فرمان و پدال، فقل دیسک، زنجیر موتور و... نه تنها کم نشده بلکه روند صعودی را نیز در پیش گرفته‌است.

تفاوت ردیاب با سایر ابزارهای ضد سرقت چیست؟

در حقیقت، هیچ کدام از این ابزارها نمی توانند جلوی سرقت را بگیرند و فقط ممکن است به‌منظور پیشگیری از آن، روند سرقت را به تعویق ‌اندازند.

این جاست که ردیاب خودرو و موتور سیکلت به یاری‌تان می‌آید. ردیاب ها هم در پیشگیری از سرقت موثرند و هم در صورت وقوع آن!

به کمک دستگاه ردیاب خودرو و موتور سیکلت رادار شما قادر خواهید بود در هر لحظه موقعیت ماشین و یا موتورسیکلت خود را از طریق اپلیکیشنی که در هنگام خرید بر روی گوشی موبایلتان نصب می‌کنید، ببیند. سپس، با مراجعه به پلیس موقعیت فعلی را اطلاع داده و به سرعت ماشین و یا موتورتان را برگردانید.

مزایای داشتن ردیاب خودرو و موتور سیکلت چیست؟

مزایای داشتن ردیاب ماشین و موتور سیکلت عبارتند از:

مشاهده تاریخچه مسیرهای پیموده شده

زمانی که شما جی پی اس موتور سیکلت و یا ماشین خود را تهیه کردید قادر خواهید بود تا از طریق نرم افزار فارسی، گزارش کلیه مسیرهای پیموده شده و یا توقف‌هایتان را در بازه‌های زمانی دلخواهتان، ببینید.

مزایای داشتن ردیاب خودرو و موتور سیکلت چیست؟

کنترل ماشین و یا موتور سیکلت از راه دور

یکی از خصوصیات مهم ردیاب ، کنترل خودرو و یا موتور از راه دور است. کنترل نمودن به این معنی است که شما می‌توانید از راه دور وسیله نقلیه خود را خاموش کنید و آن را کنترل کرده و محدوده ای برای حرکت، توقف، میزان سرعت، میزان سوخت و ... تعیین نمایید و در صورت هرگونه خطا هشدار مخصوص به آن را دریافت کنید.

ردیابی در حالت آنلاین و آفلاین

ردیابی در حالت آفلاین به این صورت است که در زمان قطع اینترنت، می توانید از موقعیت دستگاه ردیاب با کمک یک پیامک اطلاع پیدا کنید و در زمانی هم که ردیاب در حالت آنلاین است قادر خواهید بود اطلاعات هر لحظه را دریافت کنید.

دریافت هشدار در زمان خطر

ردیاب ها علاوه بر مسیریابی و نشان دادن موقعیت خودرو امکانات جذاب دیگری هم دارند. به طور مثال اگر ضربه ای به خودرو و یا موتور سیکلت بخورد و یا مثلا درب خودرو باز شود، شما هشدارهایی را دریافت خواهید کرد.

همچنین، در صورت حمل با جرثقیل، افت ولتاژ باتری و حتی روشن و یا خاموش شدن ماشین و یا موتور ردیاب شما را آگاه می‌سازد.

کاربردهای غیر امنیتی ردیاب چیست؟

کاربردهای غیر امنیتی ردیاب چیست؟

ردیاب‌ موتور سیکلت و خودرو یا هم استفاده‌های شخصی دارند و هم ارگان‌های دولتی، شرکت‌ها و ناوگان‌های باری می ‌توانند از آن‌ها برای کنترل نمودن خودروهایشان استفاده نمایند.

به عنوان مثال کارفرماهای انواع شرکت‌های پخش مواد غذایی، دارویی، مواد سوختی و... می توانند به کمک ردیاب‌ها رانندگان شرکت خود را کنترل نمایند و به این ترتیب از هزینه‌های جانبی جلوگیری کرده و مدت زمان رسیدن به مقصد را کم‌تر کنند.

همچنین، از جی پی اس موتور سیکلت می‌توان برای ردیابی پیک موتوری‌ها هم استفاده کرد. موتورهایی که برای انتقال و پخش غذا، ارائه خدمات و یا انتقال بسته به مکان‌های مختلف فرستاده می‌شوند می‌توانند از طریق ردیاب کنترل و نظارت شوند.

اشخاصی که از موتور سیکلت در تفریحات و یا مسابقات استفاده می‌کنند نیز می‌تواند از ردیاب برای مشاهده وضعیت رانندگان موتور استفاده کنند و مسیر پیموده شده و سرعت آن‌ها را تحت کنترل داشته باشند.

کلام آخر

ردیاب‌ها در انواع مدل‌ها و سایزهای مختلف برای خودرو، موتورسیکلت، ماشین‌های سنگین و... تولید شده‌اند که هدف همه‌ی آن‌ها تامین امنیت و زندگی همراه با آسودگی خیال آنهاست.

شرکت رادار فراتک هوشمند از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده انواع جی پی اس و به خصوص ردیاب‌های خودرو و موتورسیکلت است.

برند رادار در سال‌های اخیر به واسطه امکانات کاربردی و خدمات پس از فروش، به عنوان بهترین ردیاب خودرو از نگاه مشتریان شناخته شده است. اما با تمام این صحبت‌ها این شما هستید که با نیاز سنجی دقیق و اهدافی که برای خرید ردیاب دارید، می‌توانید مناسبترین گزینه را انتخاب کنید.

برای خرید ردیاب رادار و یا ارتباط با مشاوران می‌توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

آدرس وب سایت : radargps.org

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷

ارسال نظر