علیرضا فارسیجانی

موفقیت در بحران؛ معرفی محصولات تخصصی موی فر لیمپیو در شرایط بحرانی

شرکت سام‌آرای افق، در حوزه مراقبت از موی فر، از محصولات تخصصی خود با برند لیمپیو رونمایی کرد.

موفقیت در بحران؛ معرفی محصولات تخصصی موی فر لیمپیو در شرایط بحرانی

در دنیای امروز که رقابت برندها در حوزه زیبایی و مراقبت شخصی بسیار شدید و نفس‌گیر شده، آنچه یک برند را از دیگران متمایز می‌کند، نه فقط کیفیت محصول، بلکه توانایی اجرای کمپین‌های هوشمندانه و سریع  است.

شرکت سام‌آرای افق،  در حوزه مراقبت از موی فر، از محصولات تخصصی خود با برند لیمپیو  رونمایی کرد.

کمپین «همه‌فر‌حریف» با تمرکز بر معرفی محصولات تخصصی مراقبت از موی فر طراحی شد؛ محصولاتی که نیاز به معرفی دقیق، اعتمادسازی و تعامل مؤثر با مخاطبان داشتند.  متاسفانه روزهای ابتدایی این کمپین مصادف با تجاوربر  علیه ایران شد.

این محدودیت زمانی نه‌تنها مانع کار نبود، بلکه با تبدیل شدن به یک چالش انگیزشی، باعث شد تیم با تمرکز بالا و روحیه‌ای مضاعف، تمام انرژی خود را صرف ارائه کمپینی متفاوت و مؤثر کند.

نام کمپین «همه‌ فر‌حریف» خود نشان از جسارت برند در انتخاب زبان نزدیک به مخاطب و اطمینان این شرکت از کاربرد این لاین تخصصی  برای انواع موی فر می باشد. این کمپین با استفاده از بازی واژگانی، مستقیماً با گروه هدف خود – یعنی افرادی با موهای فر – ارتباط برقرار کرد.

 

محتوای کمپین شامل:

- معرفی ویژگی‌های تخصصی محصولات مخصوص موی فر

- نمایش تجربه مصرف‌کنندگان واقعی

- انتشار ویدیوها، ریلزها و کپشن‌های جذاب و بومی‌سازی شده برای مخاطبین خاص

- استفاده از اینفلوئنسرهای مرتبط با موی فر

بود که در مدت کوتاهی توانست بازخورد بسیار مثبتی از مخاطبان دریافت کند.

در کنار تولید محتوای مؤثر، بخش حیاتی دیگر، تحویل سریع و مطمئن سفارش‌ها بود. در روزهای اوج کمپین، حجم سفارش‌ها به‌صورت چشمگیری افزایش یافت و بخش لجستیک شرکت، با وجود فشار مضاعف به دلیل شرایط ویژه وعدم اتصال به اینترنت موفق شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسته‌های مشتریان را به‌دستشان برساند.البته ارائه مشاوره درست از طریق پیام رسان های مختلف یکی از دلایل اعتماد مصرف کننده به محصول بود.

بدون شک یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت این پروژه، انسجام تیمی بود. از واحد طراحی و تولید محتوا گرفته تا تیم فروش، پشتیبانی و ارسال، همه با درک اهمیت زمان و کیفیت، در این رقابت نفس‌گیر متحد عمل کردند.

رهبری درست، اعتماد به توان داخلی و استفاده از تجربیات پیشین، سه محور کلیدی بود که سام‌آرای افق را به موفقیت در این کمپین رساند.

نتیجه فراتر از انتظار

علاوه بر افزایش فروش و جذب مشتریان جدید، این کمپین توانست جایگاه برند را در میان افراد با موی فر به عنوان یک برند تخصصی، تثبیت کند. بازخوردهای مثبت در شبکه‌های اجتماعی، افزایش تعامل مخاطبان و وفاداری مشتریان، همه گواهی بر موفقیت کمپین «همه‌فر‌حریف» است. در طول بازه زمانی 25 روزه میزان بازدید از صفحه لیمپیو به بیش از یک میلیون بازدید رسید. با چهار اینفلوئنسر متخصص و مورد اعتماد مصرف کننده  در حوزه مراقبت از موی فر همکاری انجام شد و بیش از 10 صفحه پر بازدید در اینستاگرام محتوای موی فر را به اشتراک گذاشتند.

شرکت سام آرای افق با تداوم همین رویکرد در مسیر توسعه سبد محصولات تخصصی خود حرکت می کند و همواره در تلاش است تا با ارائه کیفیت ،نو آوری و خدمات حرفه ای، پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان خود باشد.

 

 

ارسال نظر