جنسیس G70 استیشن در راه است؟

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، جنسیس G70 استیشن در حال توسعه است. این موضوع از سوی مدیر جهانی این برند مطرح شده است.

جنسیس G70 استیشن در راه است؟

به تازگی گزارشی از سوی Car and Driver منتشر شده که خبر از احتمال توسعه نسخه استیشن جنسیس G70 می دهد. این موضوع از سوی مدیر جهانی این برند، ویلیام لی مطرح شده است. بر اساس گفته لی، این برند در حال تصمیم گیری و بررسی شرایط بازار برای توسعه این محصول است. از آنجایی که خودروهای استیشن در بازارهای اروپایی محبوبیت بالایی دارند، احتمال عرضه انحصاری آن در این بازارها وجود دارد.

در گذشته نه چندان دور شاهد انتشار رندری از این خودرو در فضای مجازی بودیم که خبر از یک خودروی هاچ بک با سقف کشیده می داد. این سبک طراحی باعث افزایش فضای حمل بار می شود؛ با این حال همچنین حس یک خودروی جذاب را به خریدار منتقل می کند.

جنسیس G70 استیشن در حالی که جنسیس توسعه مدل استیشن خودروی G70 را مدنظر دارد، به احتمال بسیار زیاد شاهد عرضه آن در ایالات متحده آمریکا نخواهیم بود. علاوه بر نسخه استیشن، در گذشته جنسیس خبر از توسعه کراس اوور مبتنی برای این خودروی سدان داده بود. این محصول اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال آینده از راه می رسد. این احتمال وجود دارد که شاهد معرفی نسخه کوپه جنسیس G70 نیز باشیم.

خودروهای کراس اوور در ایالات متحده آمریکا محبوبیت بالایی دارند؛ بنابراین عرضه مدل کراس اوور جنسیس G70 در این کشور منطقی به نظر می رسد. با توجه به این موضوع، شانس عرضه مدل استیشن در این کشور بسیار پایین است.

ارسال نظر