قابلیت آپلود گیمرپیک دلخواه در دستگاه های ایکس باکس لایو مجددا فعال شد

رسانه کلیک - کمپانی بزرگ مایکروسافت بعد از سه ماه، بالاخره قابلیت آپلود گیمرپیک دلخواه را در ایکس باکس لایو فعال کرد. در ادامه به شرح جزییات این خبر می پردازیم.

قابلیت آپلود گیمرپیک دلخواه در دستگاه های ایکس باکس لایو مجددا فعال شد

همه گیری ویروس کرونا، تاثیر کوچک اما مهمی روی گیمرها داشته است. کمپانی مایکروسافت در ماه مارس، به منظور پشتیبانی از انجمن، کاهش بار کاری مدیران و نگه داشتن افراد در منزل، قابلیت آپلود گیمرپیک دلخواه برای ایکس باکس لایو را غیر فعال کرد. بنابراین کاربران نمی توانستند از فایل های تصویری خود به عنوان تصاویر پروفایل در کنسول های ایکس باکس وان، کامپیوترهای ویندوز 10، اپلیکیشن های موبایل ایکس باکس و سایر دستگاه های ایکس باکس لایو استفاده کنند. هر کاربری که قصد آپلود تصویر خود را داشت، با پیام خطای Sorry, we can't upload your picture right now رو به رو می شد.

با این حال به نظر می رسد که کشمکش و مشکلات فعلی در سرویس گیمینگ با برداشتن قفل های موقتی در برخی نقاط جهان کم تر شده است. طبق گزارش Windows Central، مایکروسافت پس از سه ماه، بالاخره قابلیت آپلود گیمرپیک دلخواه در ایکس باکس لایو را مجددا برای کاربران فعال کرد.

تغییرات موقتی روی gamerpics یکی از معدود محدودیت هایی بوده که به دلیل افزایش 42 درصدی در جمعیت ایکس باکس لایو نسبت به سال گذشته توسط مایکروسافت اعمال شده است. سرویس نتفلیکس نیز با ارائه بیش از 300 بازی برای ایکس باکس وان و کامپیوتر شخصی باعث شده تا تعداد مشترکین Game Pass از مرز 10 میلیون نفر فراتر رود. طبق گفته های مایکروسافت، 270 میلیون رابطه دوستانه در مدت زمان قفل شدن در ایکس باکس لایو به وجود آمده است.

طبق گزارش های به دست آمده پس باز شدن قفل ها، ظاهرا تقاضا برای Xbox Live به اندازه ماه مارس، یعنی آغاز قفل گذاری، چندان زیاد نبوده است. به هر حال، احتمالا زمان زیادی طول می کشد تا اعداد و ارقام به حالت عادی برسند (خصوصا اگر موج دوم ویروس در راه باشد)، اما ظاهرا شکست اولیه تقاضا تمام شده است.

ارسال نظر