دعوت‌نامه‌های مربوط به کنفرانس پلی‌استیشن 5 جعلی هستند

رسانه کلیک - در حالی که هنوز شرکت سونی هیچ صحبتی از اطلاعات کنسول جدید خود به زبان نیاورده است، دعوت‌نامه‌هایی مربوط به کنفرانس پلی‌استیشن 5 برای بسیاری از رسانه‌های خبری ارسال شده است.

دعوت‌نامه‌های مربوط به کنفرانس پلی‌استیشن 5 جعلی هستند

این دعوت‌نامه به ایمیل بسیاری از کاربران سطح بالای کنسول پلی‌استیشن 4 که در شبکه پلی‌استیشن فعالیت‌های چشمگیری دارند و همچنین رسانه‌های خبری معتبر در کشور‌های اروپایی و آمریکا، ارسال شده است که بر اساس آن، این دسته از افراد به کنفرانس پلی‌استیشن 5 دعوت شده اند. این دعوت‌نامه با عنوان PlayStation Meeting با هدف رونمایی و صحبت از آینده‌ی پلی‌استیشن برای این دسته از افراد فرستاده شده است. وب‌سایت VG247 هم یکی از همین رسانه‌های خبری بوده که به این همایش دعوت شده بود اما این طور که خود سونی به آن‌ها اعلام کرده است، به هیچ عنوان کنفرانس پلی‌استیشن 5 صحت ندارد و این دعوت‌های جعلی است.

ممکن است تا به امروز بسیاری از امنابع خبری این همایش را جدی گرفته باشند و خبر رونمایی از کنسول جدید شرکت سونی، یعنی پلی‌اسیشن 5 را به اطلاع عموم رسانده باشند اما هم اکنون بنابر شفاف‌سازی شرکت سونی و تکذیب این ایمیل، دیگر نباید ذوق زده باشید. فعلا خبری از معرفی کنسول پلی‌استیشن 5 نخواهد بود.

البته با توجه به طول عمر کنسول پلی‌استیشن 5 و همچنین حرکت مایکروسافت به سمت نسل بعدی کنسول‌های بازی، بسیاری از تحلیل‌گران و منابع خبری معتبر اطلاع داده اند که شرکت سونی هم در حال کار روی پروژه توسعه کنسول پلی‌استیشن 5 است. همچنین چند روز پیش، توسط منبعی معتبر تایید شد که کیت‌های توسعه بازی‌های پلی‌استیشن 5 به دست استودیو‌های زیر مجموعه شرکت سونی (استودیو‌های فرست پارتی) رسیده است.

با این وجود، انتظار می‌رود که در سال جاری میلادی یعنی سال 2019، کنسول پلی‌استیشن 5 معرفی شود که در این صورت، به احتمال زیاد سال 2020 میلادی، این کنسول به بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید تصویر ایمیلی که بر اساس آن، اعضای وب‌سایت VG247 به کنفرانس پلی‌استیشن 5 دعوت شده اند را، در اینجا مشاهده کنید:

کنفرانس پلی‌استیشن 5

ارسال نظر