گوشی میزو پرو 5 مینی آوریل 2016 با تراشه‌ی Helio X20 معرفی می‌شود

همانگونه که می‌دانید شرکت میزو ار جمله کمپانی‌های چینی است که طی چند سال اخیر و به ویژه در سال 2015 پیشرفت شایان ملاحظه‌ای را داشته است.

گوشی میزو پرو 5 مینی آوریل 2016 با تراشه‌ی Helio X20 معرفی می‌شود

به گزارش کلیک ، بر اساس اطلاعات جدید ارائه شده، این کمپانی در سال 2015 توانست بیش از 20 میلیون نسخه از محصولات خود را به فروش برساند و میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود را در طول یک سال با 350 درصد افزایش مواجه سازد. میزان فروش گوشی‌های هوشمند میزو در سال 2014 برابر با 4.4 میلیون نسخه بود اما همانطور که اشاره داشتیم این عدد در سال 2015 به 20 میلیون نسخه افزایش یافته است.

شرکت میزو در سال 2015 از گوشی‌های هوشمند متعددی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها پرچمدار این کمپانی یعنی گوشی هوشمند میزو پرو 5 (Meizu Pro 5) بود. این گوشی هوشمند تنها محصولی است که توسط خود کمپانی سامسونگ تولید نشده، اما از سیستم روی چیپ (SoC) اگزینوس 7420 این شرکت بهره می‌برد. اما بر اساس تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا کمپانی میزو قصد دارد که نسخه‌ی مینی پرچمدار سال 2015 خود را نیز معرفی و روانه‌ی بازار کند. اما نسخه‌ی مینی این گوشی در سال 2015 معرفی نشده و ظاهرا رونمایی و عرضه‌ی آن در ماه آوریل سال 2016 انجام خواهد شد.

1

البته باید توجه داشته باشید که هنوز خود شرکت میزو در قبال این موضوع و اخبار منتشر شده، عکس‌العملی نشان نداده است. بنابراین هنوز نمی‌توانیم به طور قطعی مدعی شویم که شاهد عرضه‌ی گوشی هوشمند میزو پرو 5 مینی (Meizu Pro 5 Mini) در طول ماه آوریل 2016 خواهیم بود. اطلاعات بیان شده در طول کنفرانس اختصاصی کمپانی چاینا موبایل (China Mobile) ارائه شد. در این کنفرانس همچنین، چاینا موبایل خبر عرضه‌ی گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ در ماه مارس را نیز در بازارهای کشور چین به تایید رساند.

در طول کنفرانس برگزار شده، به وضوح اشاره شد که گوشی هوشمند میزو پرو 5 مینی در ماه آوریل سال 2016 میلادی معرفی و در بازارهای کشور چین عرضه می‌شود. چاینا موبایل همچنی قیمت احتمالی این محصول را در حدود 231 الی 463 دلار اعلام کرد. بر اساس شایعات منتشر شده، ظاهرا گوشی هوشمند میزو پرو 5 مینی از صفحه نمایشی 4.7 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل بهره‌مند خواهد شد و رم آن ظرفیت 3 گیگابایتی را به همراه خواهد داشت. این دستگاه ظاهرا به اسکنر اثر انشگت کاربر مجهز می‌شود که در داخل دکمه‌ی Home دستگاه تعبیه خواهد شد و دوربین اصلی این گوشی هم از سنسوری 16 مگاپیکسلی بهره‌من خواهد شد. گفته شده که بدنه‌ی گوشی هوشمند میزو پرو 5 مینی از مواد فلزی تشکیل می‌شود و ظاهرا سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه‌ی Helio X20 کمپانی مدیاتک خواهد بود. مجددا شایان ذکر است که هنوز صحت این اطلاعات ارائه شده به طور رسمی از سوی شرکت میزو به تایید نرسیده‌اند، بنابراین نمی‌توانیم از این اطلاعات منتشر شده برداشتی قطعی داشته باشیم.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر