امکان جدید لینکدین برای درخواست شغل مخفیانه

با استفاده از ویژگی جدید لینکدین، بدون ترس از دست دادن کار قبلی خود، تقاضای کار دهید. 

امکان جدید لینکدین برای درخواست شغل مخفیانه

به گزارش کلیک، لینکدین این امکان را فراهم کرده است که بدون اینکه هر کس دیگری میتوجه شود، درخواست شغل بدهید.

همه در لینکدین یک حساب کاربری داریم، مشتاق تغییر هستیم، اما نگران! نگران اینکه علاقه به کار جدید باعث از دست دادن شغل کنونی باشد و به خصوص اگر یک رییس فضول و یا یک همکار مزاحم داشته باشیم.

کاربران لینکدین می توانند با استفاده از ویژگی جدید این شبکه اجتماعی که Open Candidates نام دارد، از اتفاق افتادن چنین سناریوهایی در امان باشند.

گزینه جدیدی که لینکدین اخیرا اضافه کرده است، در پلت فرم Recruiter در دسترس است. این امکان جدید به کاربران اجازه می دهد که به صورت خصوصی برای اطلاعیه های استخدامی درخواست دهند.

لینکدین تمایلات شما در خصوص استخدامی ها را پخش نخواهد کرد و این به معنای آن است که اگر در کار دیگری نیز درخواست دهید، آب از آب تکان نمی خورد.

این ویژگی جدید از امروز در دسترس همگان قرار گرفت.

در کنار ویژگی Open Candidates، لینکدین یک ویژگی دیگر به نام Apply Starters دارد که اجازه می دهد که زمانی که برای یک شغل روند درخواست شروع می شود، اعضای لینکدین بتوانند پروفایل های خود را با شرکت های استخدام کننده به اشتراک بگذارند.

لینکدین اعلام کرده است که ۷۴ درصد از داوطلبان روند درخواست خود را در سایت های شرکت ها به پایان نمی رسانند. ویژگی Apply Starters به استخدام کنندگان امکان می دهد که داوطلبانی را که فکر می کنند مناسب شغل آن ها هستند را به کامل کردن فرم طولانی استخدام تشویق کنند.

تغییر دیگری که دیروز در صفحه حرفه ای لینکدین مشاهده شده است، مربوط به صفحات شرکت های بزرگ است که یک مرور کلی از نام تجاری شرکت، فرصت های شغلی و فرهنگ کار در آن شرکت را به مخاطبان ارائه می دهد.

هدف لینکدین شکستن دیوار بین جویندگان کار و شرکت های دارای فرصت های شغلی است.

لینکدین با ۲۶ بیلیون دلاری که از مایکروسافت کسب کرد، بروزرسانی های خود را فورا به اجرا در آورد. این بروز رسانی ها اعم از طراحی مجدد سایت پرچم دار، پیام رسانی هوشمند و فید خبرهای داغ جدید است.

ارسال نظر