عکس های لو رفته از گوشی تاشو و اندرویدی جدید سامسونگ

با رواج گوشی های هوشمند لمسی و در نتیجه افت شدید تقاضای بازار برای تولید گوشی های تاشو سامسونگ تصمیم گرفته تا جان تازه ای به بازار این گوشی های نوستالژیک ببخشد.به گزارش کلیک،اوایل ماه میلادی جاری شاهد معرفی رسمی گوشی Galaxy Folder 2 از طرف سامسونگ بودیم،این گوشی به لحاظ سخت افزاری در رده پایینی قرار دارد و جزو معدود گوشی های تاشو و اندرویدی می باشد،با اینکه هنوز یک ماه هم از معرفی این گوشی نمی گذرد اما به نظر می رسد که سامسونگ خود را برای معرفی گوشی تاشوی اندرویدی دیگری آماده می کند.

عکس های لو رفته از گوشی تاشو و اندرویدی جدید سامسونگ

به گزارش کلیک،اوایل ماه میلادی جاری شاهد معرفی رسمی گوشی Galaxy Folder 2 از طرف سامسونگ بودیم،این گوشی به لحاظ سخت افزاری در رده پایینی قرار دارد و جزو معدود گوشی های تاشو و اندرویدی می باشد،با اینکه هنوز یک ماه هم از معرفی این گوشی نمی گذرد اما به نظر می رسد که سامسونگ خود را برای معرفی گوشی تاشوی اندرویدی دیگری آماده می کند.

بنا به شایعات می دانیم که بازار هدف گوشی تاشوی اندرویدی دوم که داخل مجموعه سامسونگ با نام کد Veyron شناخته می شود کاربرانی علاقه مند به یک گوشی قدرتمند اندرویدی اما با فرم تاشو هستند،امروز اولین عکس های پروژه Veyron منتشر شده که در ادامه مطلب می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

سامسونگ برای ساخت این گجت از یک صفحه نمایش ۴٫۲ اینچی با دقت فول اچ دی استفاده کرده که می تواند وسوسه کننده باشد،پردازنده به کار رفته در آن از نوع اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازشگر گرافیکی آن چهار هسته ای و از نوع ادرنو ۵۳۰ می باشد،حافظه رم این گوشی تاشو ۴ گیگابایتی بوده و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را به کاربر ارائه می دهد.

دوربین اصلی گجت دقتی ۱۲ مگاپیکسلی داشته و به فوکوس لیزری PDAF مجهز است و دوربین دوم با دقت ۵ مگاپیکسلی اش می تواند به خوبی از پس عکس های سلفی و نیز مکالمه ویدئویی بر آید.

از دیگر مشخصات ویژگی های این گوشی زیبا می توان به باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری،درگاه یو اس بی نوع سی و پشتیبانی از سرویس Samsung Pay اشاره کرد.

برای کاربرانی که به دنبال خرید یک گوشی تاشو ی قدرتمند مجهز به سیستم عامل اندروید هستند این گجت می تواند انتخاب مناسبی باشد،در خصوص زمان دقیق معرفی رسمی این گوشی هنوز اطلاعات محکمی در دست نیست و به محض انتظار اطلاعات بیشتر شما را در جریان جزییات زمان و قیمتی این گوشی خواهیم گذاشت.


  • گوشی تاشوی اندرویدی سامسونگ

  • گوشی تاشوی اندرویدی سامسونگ

  • گوشی تاشوی اندرویدی سامسونگ
ارسال نظر