ده اتومبیل از برندهای برتر که قیمتی کمتر از ۴۰ میلیون تومان دارند

با کلیک همراه باشید تا ۱۰ اتومبیل زیبا که قیمتی کمتر از ۱۰ هزار دلار دلارند را برایتان معرفی کنیم.

ده اتومبیل از برندهای برتر که قیمتی کمتر از ۴۰ میلیون تومان دارند

کلیک - این ده ماشین شاید از نظر عملکرد و قدرت موتوری آنچنان رویایی و فوق العاده نباشند ولی شاید از نظر رفع نیاز و رفت و آمد های روزانه مفید باشند و قیمت آنچنانی هم ندارند و برای خریدن اولین ماشین با قیمت مناسب گزینه مناسب و حتی عالی هستند.

BBsRNaA

آئودی S4)B6)

اکثر مردم به چشم یک خودروی سدان و جذاب به این ماشین نگاه می کنند، اما نکته قابل توجه این ماشین پیشرانه ی ۴٫۲ لیتری V8 به همراه ۴۰ سوپاپ است و توانی برابر با ۳۳۹ اسب بخار را تولید می کند. با وجود ماشین های بی نظیر و تک این کمپانی و کواتروهای چهارچرخ محرک که از قیمت های بالایی برخوردار هستند، شما می توانید با پرداخت حدودا ۱۰ هزار دلار صاحب این ماشین قدرتمند کلاس سدان شوید.

BBsS1Q4

بی ام دبلیو ۵۴۰I E39

هیچ کس نمی تواند این ادعا را داشته باشد که سری M5 خودروهای کمپانی بی ام دبلیو خودروهای خوب و با کیفیتی نبودند ولی مدل دیگری که شما را شگفت زده می کند ۵۴۰I E39 است ولی در این مدل دیگر از توان ۴۰۰ اسب بخاری خبری نیست و گشتاور کمتری نیز تولید می شود. با همه ی این تفاسیر شما می توانید از این خودرو در استفاده های شهری و معمولی با راندمان بالا و کیفیت معمولی رو به بالا استفاده کنید.

BBsRSsI

شورلت کامارو SS F Body

اگر شما از آن دسته راننده هایی هستید که دوست دارید لذت رانندگی را بیشتر در جاده های مستقیم بدون پیچ و خم تجربه کنید کامارو SS F Body گزینه ی مناسبی برای انتخاب است. تنها به یک نکته توجه داشته باشید و در پیچ ها باید مواظب باشید و توانایی آن برای پیچیدن در پیچ های تند با سرعت های بالا زیاد مناسب نیست ولی کامارو SS این ادعا را دارد که در جاده های مستقیم کمتر حریفی در خودروهای هم طراز خود می تواند به گرد پای آن برسد.

BBsRUk3

دودج نئون SRT - ۴

این مدل از دودج از استایل و ظاهر طناز و ظریفانه ای برخوردار است و بیشتر شایسته رانندگی آرام و خرامان خرامان است ولی توربو شارژ آن تمام قوانین ظاهری و طراحی ظریف و زنانه آن را بهم ریخته و قدرتی نسبتا زیاد به آن بخشیده است و هنگام رانندگی با آن حتما حواستان به قدرت بالا و انتقال گشتاور بی نظیر آن باشد تا کنترل آن از دستتان خارج نشود.

BBsRWG2

اینفینیتی کوپه G35

در حال حاضر جدیدترین اینفینیتی کوپه G35 موجود سنی بالغ بر ۱۰ سال را دارد ولی طراحی و ظاهر آن با وجود گذشت ۱۰ سال هنوز جدید و جذاب است. از ویژگی های دیگر این مدل از اینفینیتی رانندگی لذت بخش، تند و چابک و بی نظیر بودن نسبت به قیمتش است.

BBsRUkg

لکسوس IS300

اگر بدنبال یک بی ام دبلیو نسل ۳ کارکرده برای خرید هستید، حتما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید، نسل اول لکسوس IS را تجربه کنید. این مدل از لکسوس تنها ۲۱۵ اسب بخار قدرت دارد اما کنترل و هندلینگ فوق العاده و ظاهر جذاب آن هر فردی را تحریک به خرید این اتومبیل می کند.

BBsS6Ln

میتسوبیشی ۳۰۰۰GT

با انداختن نگاهی اجمالی به کارخانه و محصولات میتسوبیشی، کمی عجیب به نظر می رسد که کارخانه ای که اتومبیل میراژ را تولید می کند به سمت اتومبیل های کلاس اسپرت در سطح جهانی روی بیاورد. اما مدل ۳۰۰۰GT مجهز به دو توربو و سیستم انتقال توان چهارچرخ محرک VR4 شرایط مطرح شدن در سطح خودروهای اسپرت و جهانی را دارد. در حال حاضر قیمت این ماشین روز به روز در حال افزایش است، پس اگر هر چه زودتر به خرید آن اقدام کنید هزینه ی کمتری در مقایسه با تاخیر چند ماهه یا چند روزه خرید می پردازید.

BBsRSto

نیسان ۳۰۰ZX

قبل از اینکه نیسان ۳۵۰Z روانه بازار شود، نیسان ۳۰۰ZX مورد علاقه ماشین بازهایی بود که طرفدار ماشین های پرقدرت و مهیب دیفرانسیل عقب بودند و این ماشین اسپرت ژاپنی بخوبی از پس نیازهای آن ها برمی آمد. اگر هم توانستید یک مدل از این نیسان به همراه دو توربو شارژ را پیدا کنید باید بگیم که شما شاهد یکی از گل های سرسبد خودروهای دهه ۹۰ میلادی هستید و پیشنهاد می کنیم که آن را رد نکنید و هر چه زودتر به خرید آن اقدام کنید.

BBsS1R3

پورشه ۹۴۴

قیمت محصولات پورشه معمولا ارقام نجومی دارند و بسیار گران هستند ولی اگر شما در شرایط مالی دشواری به سر می برید باز هم می توانید صاحب یک پورشه باشید. پورشه ۹۴۴ شاید مانند ۹۱۱ نباشد اما نسبت به پولی که پرداخت می کنید می تواند یکی از خاص ترین و بهترین ها باشد.

BBsS5Hq

ولوو V70 R

اگر شما به دنبال یک ماشین هستید با ویژگی های موتوری خوب و در عین حال دارای شرایط کاری و استفاده های غیر شهری، ولوو V70 R یکی از گزینه هایی است که واقعا تامل برانگیز است. یک ماشین استیشن چهارچرخ محرک که از ۳۰۰ اسب بخار توان به همراه یک جعبه دنده دستی برخوردار است. خب با توجه به ویژگی های ذکر شده دیگر چه چیزی علاوه بر موارد ذکر شده برای ماشین ذکر شده مورد نیاز است؟

ارسال نظر