بیست و دو اپلیکیشن اندروید که کاربران آیفون حسرت داشتن آن ها را دارند

یکی از lمزایای سیستم عامل اندروید این است که اپلیکیشن‌های آن نسبت به اپلیکیشن‌های آّیفون با آزادی بیشتری تولید می‌شوند.

بیست و دو اپلیکیشن اندروید که کاربران آیفون حسرت داشتن آن ها را دارند

کلیک - بسیاری از اپلیکیشن‌های اندروید مختص این سیستم عامل هستند زیرا کار‌هایی انجام می‌دهند که اپل اجازه آن‌ها را نمی دهد. مثلا این که شما به وسیله برخی از اپلیکیشن‌های اندروید می‌توانید تلفن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که چراغ ال ای دی آم برای نوتیفیکیشن خاصی روشن شود و یا با اپلیکیشنی از صفحه نمایش خود فیلم بگیرید و حتی برای خریدن اپلیکیشن‌های بیشتر اعتبار بیشتری به دست آورید.

فقط به یاد داشته باشید به دوستان خود که آیفون دارند زیاد پز ندهید!

ADV Screen Recorder

۱

اگر می‌خواهید از صفحه نمایش خود فیلم بگیرید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که در گوشی‌های آیفون مجاز به انجام چنین کاری نیستید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که از وقایع در حال اتفاق در صفحه نمایش گوشی خود فیلم بگیرید. این اپلیکبشن به روت کردن گوشی نیز نیاز ندارد

قیمت: رایگان

Google Opinion

۲۲

استفاده از این اپلیکیشن ساده است. عملکرد این اپلیکیشن به صورتی است که شما به برخی از نظر سنجی‌های که توسط کاربران آماده شده است پاسخ می‌دهید و به این ترتیب برای خرید اپلیکیشن در پلی استور اپل اعتبار دریافت می‌کنید. ترتیب این کار نیز به این صورت است که زمانی که یک نظرسنجی آماده شد، نوتیفیکشنی دریافت می‌کنید و سپس با تکمیل نظر سنجی یک دلار اعتبار به دست می‌آورید.

قیمت: رایگان

Audify

۳۳

اگر در شرایطی هستید که نمی‌توانید نوتیفیکیشن‌های خود را بخوانید و یا خواندن آن‌ها به دلیل اینکه باعث حواس پرتی می‌شود، کار خطرناکی است، اجازه دهید این اپلیکیشن نوتیفیکیشن‌های شما را بخواند. این اپلیکیشن می‌تواند به صورت خودکار از طریق یک بلندگو یا هدفون (با سیم و بی سیم) متصل به گوشی، نوتیفیکیشن‌های شما را بخواند. معمولا وقتی که در خوروی خود هستید از هدفون خود استفاده کنید و گوشی را دستتان نمی‌گیرید.

قیمت: رایگان

Muzie

۴۴

این اپلیکیشن یک والپیپر متحرک است که آثار هنری معروف را هر روز در صفحه نمایش شما نمایش می‌دهد.

قیمت: رایگان

App Lock Face/Voice Recognition

۵۵

با استفاده از اپلیکیشن App Lock Face/Voice Recognition می‌توانید قفل گوشی خود را با چهره و صدای خود باز کنید.

این اپلیکیشن جالب به شما اجازه می‌دهد با استفاده از چهره و صدای خود قفل گوشی و قفل اپلیکیشن‌های قفل شده را باز کنید، می‌توانید مشخص کنید که چه اپلیکیشن‌هایی با این روش باز شوند. ویژگی جذاب دیگر این اپلیکیشن این است که می‌توانید هنگام باز کردن قفل گوشی یا اپلیکیشن صورت خود را تکان دهید تا دیگران نتوانند با استفاده از تصاویر گوشی شما را فریب دهند.

قیمت: رایگان

Avast

۲۳۲۳

با استفاده از اپلیکیشن ضد ویروس و امنیت موبایل Avast گوشی خود را در مقابل ویروس‌ها محافظت کنید

گاهی اوقات نرم افزارهای مخرب به پلی استور گوگل راه پیدا می‌کنند و این نرم افزار جامع آنتی ویروس گوشی شما را در برابر این اپلیکیشن‌های مخرب محافظت می‌کند. این اپلیکیشن ویروس‌ها را اسکن می‌کند و آن‌ها را پاک می‌کند. این اپلیکیشن می‌تواند زمانی که گوشی شما به سرقت رفت، آن را ردیابی کنید و همچنین می‌تواند اپلیکیشن‌های خاصی را با پین کد قفل کند و حتی می‌تواند از راه دور از کسی که گوشی شما را به سرقت برده است، عکس بگیرد و یا صدای او را ضبط کند.

قیمت: رایگان

Light Flow

۷۷

اگر گوشی شما یک چراغ LED برای اعلام نوتیفیکیشن‌ها دارد، با این اپلیکیشن می‌توانید برای پیام متنی، ایمیل، تماس تلفنی، یادآوری تقویم و حتی برای کم بودن شارژ باتری، رنگ خاصی را برای چراغ LED مشخص کنید.

قیمت: رایگان

Wikileaks

۳۰

اپل این اپلیکیشن را از اپ استور خود حذف کرده است اما در پلی استور گوگل هنوز موجود است و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید، لازم به ذکر است که این اپلیکیشن چند سال است که آپدیت نشده است. با این اپلیکیشن می‌توانید در گنجینه اسناد فاش شده Wikileaks به جستجو بپردازید.

قیمت: رایگان

Luxs

۹۹

با این اپلیکیشن می‌توانید روشنایی گوشی خود را به میزان باور نکردنی کاهش دهید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید هنگام استفاده از گوشی خود در شب روشنایی آن را به زیر صفر کاهش دهید. این حالت مخصوص شب است و می‌تواند هنگام غروب آفتاب به طور خودکار فعال شود.

قیمت: ۳٫۸۰ دلار

tTorrent

۲۵

این اپلیکیشن یک اپلیکیشن همتا به همتا است (اپلیکیشنی که می‌تواند از اپلیکیشن‌های دیگر اطلاعات را دریافت کند و یا به اپلیکیشن‌های دیگر اطلاعاتی را ارسال کند) که جستجو در سایت تورنت و دانلود از آن را آسان می‌کند. این اپلیکیشن نسبت به اپلیکیشن‌های دیگر دانلود از تورنت، از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است

قیمت: رایگان

Mighty Text

۱۱۱۱

با این اپلیکیشن می‌توانید با شماره همراه خود از طریق کامپیوتر و تبلت خود SMS ارسال کنید. این اپلیکیشن زمانی بسیار کارآمد است که در محل کار خود هستید و نمی‌توانید از موبایل خود استفاده کنید

قیمت: رایگان

Cerberus

۲۴

این اپلیکیشن تنها گوشی به سرقت رفته شما را ردیابی نمی‌کند و قابلیت‌های بسیار زیاد دیگری نیز دارد. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از راه دور از طریق وب سایت آن و یا به وسیله پیام متنی کنترل کنید و آن را طوری تنظیم کنید که حتی در حالت سکوت نیز هشدار دهد، همه چیز را پاک کنید، همچنین می‌توانید گوشی را با استفاده از کد قفل کنید، از طریق میکروفون صدا را ضبط کنید، لیستی از تماس‌های ورودی و خروجی را دریافت کنید و حتی می‌توانید این اپلیکیشن را مخفی کنید، بنابر این سارقان متوجه وجود آن خواهند شد.

قیمت: دارای دوره استفاده آزمایشی رایگان

Air Droid

۱۳۱۳

با این اپلیکیشن می‌توانید دستگاه اندرویدی خود را از طریق کامپیوتر کنترل کنید به وسیله این اپلیکیشن می‌توانید متون، فایل‌ها، نوتیفیکشن‌ها و موارد دیگر را بین دو وسیله به اشتراک بگذارید

قیمت: رایگان

Hover chat

۲۸

این اپلیکیشن به شما این امکان را خواهد داد هنگامی که در حال استفاده از اپلیکیشن دیگری هستید و یا در حال تماشای فیلمی هستید، به چت با دوستان خود ادامه دهید. نکته جالب اینجا است که می‌توانید میزان شفافیت و اندازه پنجره نمایش دهنده پیام‌ها را نیز تعیین کنید. همچنین می‌توانید پنجره نمایش دهنده پیام‌ها را هر طور که بخواهید، سفارشی کنید.

قیمت: رایگان

Cover

۱۵۱۵

با استفاده از این اپلیکیشن دیگر لازم نیست برای پیدا کردن نرم افزار مورد نظر صفحات خود را بگردید. Cover اپلیکیشن‌هایی که کاربران بیشترین استفاده را از آن‌ها داشته است، در صفحه اول گوشی قرار می‌دهد.

قیمت: رایگان

Locale

۱۶۱۶

Locale یک اپلیکیشن اتوماسیون است و به شما این امکان را می‌دهد که تلفن همراه خود را به صورتی سفارشی سازی کنید که عملکرد گوشی شما متناسب با محل شما، شخص تماس گیرنده، شارژ باتری، تعیین موقعیت گوشی و حتی زمان، تنظیم شود. برای مثال می‌توانید گوشی خود را به صورتی تنظیم کنید که با برعکس کردن گوشی ، حالت سکوت آن فعال شود و یا زمانی که شارژ باتری شما به ۲۰% رسید، نور صفحه به صورت خودکار کاهش یابد

قیمت: ۹٫۹ دلار

Google Sky Map

۱۷۱۷

این اپلیکبشن به افراد کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد ستاره‌های مختلف به دست آورند. با گرفتن گوشی به سمت آسمان می‌توانید صورت فلکی بالای سر خود را مشاهده کنید.

قیمت: رایگان

Tasker

۱۸۱۸

این اپلیکیشن ۲۰۰ میلیون فعالیت مختلف را در خود جای داده است. با این اپلیکیشن فوق العاده می‌توانید مشخص کنید که گوشی شما در زمان اتفاقات مختلف چگونه عمل کند. شما می‌توانید بر اساس اپلیکیشن، موقعیت، زمان، روز، وقایع، ویجت‌ها و میانبر‌ها فعالیت‌های سفارشی خود را تنطیم کنید و حتی پلتفرمی برای ساخت اپلیکیشن‌های خود و فروش آن‌ها ایجاد کنید.

قیمت: ۲٫۹۹ دلار

UCCW

۱۹۱۹

با UCCW می‌توانید ویجت دلخواه خود را برای صفحه اصلی ایجاد کنید. شما به راحتی می‌توانید در میان پوسته‌های در دسترس، یکی را به دلخواه انتخاب کنید. سپس می‌توانید ویجت مورد نظر خود را به همراه گزینه‌هایی برای متون، تصاویر، اطلاعات آب و هوا، ساعت‌های مختلف، اطلاعات باتری، تماس‌های بی پاسخ، جیمیل و موارد بیشتر را انتخاب کنید.

قیمت: رایگان

Unclouded

۲۰۲۰

این اپلیکیشن بسیار خوب به شما این امکان را می‌دهد که تمام درایو‌های ابری خود را در یک مکان مدیریت کنید. اگر شما برای فضای ذخیره سازی رایگان به همراه خدمات زیاد، یک حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، مانور دادن بین این خدمات مختلف می‌تواند آزار دهنده باشد. با این اپلیکبشن می‌توانید حساب‌های کاربری خود را در Dropbox ،Google Drive ،OneDrive و Box را مدیریت کنید.

قیمت: رایگان

Drop

۲۱۲۱

این اپلیکیشن تمام اطلاعات مربوط به مخاطبان شما را در یک محل گردآوری می‌کند. با این اپلیکیشن می‌توانید مشخص کنید که با چه کسی می‌خواهید تماس بگیرید و سپس می‌توانید روش تماس خود را نیز مشخص کنید و اینکه تماس از طریق روش‌های دیگر برقرار نشود. وقتی که مخاطب خود را انتخاب کردید، گزینه‌های ارسال SMS به او، ارسال پیام به او از طریق فیس بوک و واتس آپ و موارد دیگر را در اختیار خواهید داشت

قیمت: رایگان

Solid Explorer

۲۲۲۰

این اپلیکیشن یکی از بهترین ابزارها برای مدیریت فایل‌های مختلف است. یک اپلیکیشن مدیریت کننده فایل، ابزاری برای دسترسی به فایل‌های ذخیره شده در کارت حافظه تلفن همراه شما است؛ درست مانند کامپیوتر. بنابر این در صورتی که یک فایل ویدویی را از کامپیوتر به دستگاه اندرویدی خود انتقال دهید، به وسیله این اپلیکیشن می‌‌توانید فایل مورد نظر خود را بیابید.

این اپلیکیشن با خدمات ابری همچون Dropbox ‌،Box ،Google Drive ،Onedrive ،Mega و Owncloud ادغام شده است

قیمت: ۱۴ روز استفاده رایگان و پس آن پرداخت ۱٫۹۹ دلار

منبع: businessinsider

ارسال نظر