زنگ درب ویدئویی بدون نیاز به لمس مخصوص دوران کرونا

رسانه کلیک - همزمان با شیوع ویروس کرونا خیلی از مردم برای خرید لوازم ضروری و یا غذا به سرویس های تحویل روی آورده اند. یکی از چیزهایی که در حال حاضر بیشتر در معرض آلودگی و جرم قرار می گیرد، زنگ های درب هستند.

زنگ درب ویدئویی بدون نیاز به لمس مخصوص دوران کرونا

ویروس کرونا مشکلات متعددی را برای مردم دنیا به وجود آورده است. اگر شما دارنده یک زنگ درب ویدئویی هستید این بدان معناست که زنگ درب شما آلوده به ویروس و جرم های متعددی شده است. به همین خاطر شرکت Alarm.com به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل افتاد.

آلارم دات کام امروز در مراسم CES از یک زنگ درب جدید رونمایی کرد. این شرکت اولین زنگ درب دنیا را تولید کرده که می توان بدون نیاز به تماس دست، آن را فعال کرد. اگر شما به ملاقات کسی که از این زنگ استفاده می کند بروید، برای زدن زنگ تنها کافیست که در محدوده ای که صاحب خانه از قبل برای شما ترسیم کرده، بایستید.

این زنگ، بجای استفاده از فناوری تشخیص حرکت، از نرم افزاری استفاده می کند که به ادعای شرکت سازنده می تواند به سرعت و دقت تشخیص دهد کسی پشت درب است یا خیر. روی زنگ نوشته شده که نیازی به لمس کردن دستگاه نیست. البته این شرکت قرار است یک پادری جداگانه را نیز به کمک همراهان خود به فروش برساند که نحوه ایستادن جلوی درب را به فرد نشان می دهد. با این کار شما دیگر نیازی به ضد عفونی مداوم زنگ درب های خود ندارید.

خریداران می توانند انتظار یک دوربین با زاویه دید باز 150 درجه و ضبط تصاویر با کیفیت فول اچ دی همراه با پشتیبانی از فناوری HDR را از این محصول داشته باشند.

همچنین این زنگ مجهز به سنسور مادون قرمز برای دید در شب است و شما می توانید در هر زمانی از شبانه روز از آن استفاده کنید. از طریق فناوری صدای دو طرفه این زنگ نیز می توانید حتی زمانی که در خانه نیستید، با کسی که به ملاقات شما آمده صحبت کنید و تصویر آن ها را هم از طریق برنامه موبایلی یا وب سایت این شرکت همزمان ببینید. این محصول شامل یک موتور گرم کننده نیز هست که در فصول سرد سال بدون مشکل به کار خود ادامه دهد.

زنگ درب ویدئویی Alarm.com در حال حاضر با قیمت 200 دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر