گجت‌هایی که باعث می‌شود پوست شما زیباتر به نظر برسد

نمایشگاه CES یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های جهان است که دارای قدمتی در حدود 40 سال است.

گجت‌هایی که باعث می‌شود پوست شما زیباتر به نظر برسد

کلیک- هر ساله بسیاری از شرکت‌ها و مخترعان از سراسر جهان در شـهر لاس‌وگاس آمریکا حضور پیدا می‌کنند تا آخرین نوآوری‌ها و فناوری‌های دستگاه‌های الکترونیکی را در زمینه‌های مختلف به نمایش بگذارند. یک پای ثابت این نمایشگاه در چند سال اخیر فناوری‌های مربوط به محصولات زیبایی و آرایشی و بهداشتی بوده است؛ که نمایشگاه سال 2016 نیز از این امر مستثنا نبود. در این سال یک سری از شرکت‌های فعال در حوزه زیبایی گجت‌های طراحی کرده‌اند که استفاده از آن‌ها باعث می‌شود احساس بسیار خوشایندی به شما دست دهد. ما در این نوشته قصد داریم تعدادی از این فناوری‌ها را موردبررسی قرار دهیم:
اولین فناوری که به بررسی آن می‌پردازیم دستگاه ماساژور چشم به نام USJ Visible Eye Care Massager است (نباید آن را با دستگاه Aurai water-propelled massager اشتباه گرفت). این دستگاه باعث تحریک گردش خون و ماساژ ماهیچه‌های اطراف چشم با استفاده از لرزش با سرعت‌های مختلف می‌شود در نتیجه باعث احیا پوست اطراف چشم و از بین رفتن سیاهی دور چشم و کیسه‌های ریز زیر آن می‌شود. تولید این محصول هنوز به مرحله انبوه‌سازی نرسیده است و آن نیازمند حمایت‌های مالی است.
اگر شما دنبال یک فناوری مرطوب‌کننده هستید، می‌توانید eNu Plus Ultrasonic Infuse را امتحان کنید. این دستگاه در هر ثانیه حدود 365000 پالس ارتعاش انرژی مافوق‌صوت تولید می‌کند و باعث می‌شود ژل میکروسفر که به همراه این دستگاه عرضه می‌شود در کمترین زمان ممکن به بخش‌های عمیق‌تر پوست شما نفوذ کنند. شرکت سازنده این دستگاه ادعا دارد که استفاده از این دستگاه هیچ‌گونه دردی ندارد؛ و نسخه‌های قدیمی‌تر آن توسط شرکت‌هایی که در زمینه محصولات زیبایی و آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند همانند Real self به فروش رسیده است درخواست تولید مجدد آن را داشته‌اند.

1
متخصص لوازم‌آرایشی و مدیر وب‌سایت Beauty Brains یعنی آقای Randy Schueller که در این نمایشگاه به سوالات آرایشی بهداشتی بازدیدکنندگان پاسخ می‌داد. در مورد این دستگاه می‌گوید اگر شما به‌طور صحیح از ارتعاش‌های مافوق‌صوت استفاده کنید مواد و عناصر نیز به مقدار بیشتری در پوست شما نفوذ خواهند کرد. او همچنین اضافه می‌کند علاوه بر قدرت و فرکانس امواج مافوق صوت، اندازه، شکل و میزان مرغوبیت مواد تشکیل‌دهنده مورداستفاده نیز بر میزان نفوذ اثر خواهد داشت. موضوعات مرتبط: رنگ‌های درخشان تزریقی به پزشکان اجازه می‌دهد که زیر پوست شما را مشاهده کنند.
یکی دیگر از وسایلی که با استفاده از پالس از پوست شما مراقبت می‌کند Foreo نام دارد که دارای قیمت در حدود 199 دلار است. این وسیله از سیلیکون ساخته شده است و دارای دو کاربرد است یکی برای پاک‌سازی و شفافیت پوست و دیگری برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود حالت اول آن در هر دقیقه هشت صد پالس صوتی ترانس‌درمال با فرکانس پایین به پوست شما می‌فرستد و باعث نرم و صاف کردن ظاهر پوست شما می‌شود. شرکت سازنده Foreo اعلام کرده است که این دستگاه نمی‌تواند چین‌وچروک پوست شما را به‌طور کامل از بین ببرد.

1
آقای Schuller نیز در این مورد می‌گوید که با استفاده از یک ارتعاش ساده نباید انتظار داشت که پروتئین‌های پوست همانند کلاژن و الاستین احیا شود یا اینکه میزان تولید آن‌ها افزایش یابد بلکه این دستگاه‌ها تنها می‌توانند پوست شما را شاداب کنند و به‌طور موقت چین‌وچروک صورت را بهبود بخشند.
بعد از بررسی دستگاه‌های ماساژور به سراغ لیزرها می‌رویم یکی از این لیزرها Tria نام دارد که به‌عنوان لیز ضد پیری استفاده می‌شود و قیمتی در حدود 495 دلار دارد این لیزر در پوست نفوذ می‌کند و باعث اختلال سلولی پوست می‌شود در نتیجه پروتئین‌های پوست همانند الاستین و کلاژن ترمیم می‌شود و تولید آن‌ها را سرعت می‌بخشد. همچنین شرکت سازنده آن اعلام کرده است که استفاده از این دستگاه ممکن است با کمی درد همراه باشد.
یکی دیگر از دستگاه‌های که باعث بهبود پوست شما می‌شود دستگاه Mapo شرکت Wired Beauty نام دارد. Mapo یک ماسک سیلیکونی مملو از سنسورهایی حساس به دما و رطوبت پوست است. این دستگاه از طریق حرارت باعث نفوذ بیشتر مرطوب‌کننده به پوست می‌گردد. همان‌طور که ممکن است متوجه شده باشید اصول کار این دستگاه تقریباً شبیه طرز کار دستگاهی است که از امواج مافوق صوت استفاده می‌کند.

2
وقتی صحبت از مرطوب‌کننده مناسب می‌شود، پای دستگاه Romy Paris نیز به میدان می‌آید. از این دستگاه برای ساخت کرم استفاده می‌شود. شما می‌توانید کپسول‌هایی که از الکل ساخته شده‌اند یا کپسول‌هایی که برای آب‌وهوای زمستانی ساخته شده را در آن بریزید. هنگامی‌که شما کپسول را اضافه می‌کنید آن‌ها با سرم مخلوط می‌شود و سپس کرم موردنظر ساخته می‌شود. قیمت این دستگاه 640 دلاراست.
شاید عجیب‌ترین فناوری در این زمینه، آینه MofFace باعث باشد. این آینه برای فروشگاه‌هایی همانند سفورا (Sephora) طراحی شده است. این دستگاه با استفاده از نرم‌افزارهای تشخیص چهره به شما اجازه می‌دهد که انواع سبک آرایش را بر روی صورتتان امتحان کنید، مثلاً چروک‌های صورت را بردارید یا اینکه رنگ رژ لب را تغییر دهید. این فناوری فوق‌العاده همچنین می‌تواند کارهای بزرگ‌تری نیز انجام دهد کارهایی، همانند نمایش صورت شما بعد از عمل جراحی صورت و بینی.

ارسال نظر