2 میلیون البرزی به اینترنت دسترسی دارند

رسانه کلیک - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با بیان اینکه از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 900 میلیارد تومان در زیرساخت‌ های ارتباطی استان سرمایه‌ گذاری شده است گفت: دهه فجر امسال 7 پروژه ارتباطی با 256 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌ برداری خواهد رسید.به گزارش کلیک به نقل از ایسنا؛ غلامرضا حمیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز در استانداری برگزار شد، عنوان کرد: استان البرز از نظر شاخص‌ های ارتباطات و فناوری اطلاعات در جایگاه پنجم کشور قرار دارد و قرار است تا پایان امسال به رتبه سوم ارتقا یابد.

2 میلیون البرزی به اینترنت دسترسی دارند

به گزارش کلیک به نقل از ایسنا؛ غلامرضا حمیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز در استانداری برگزار شد، عنوان کرد: استان البرز از نظر شاخص‌ های ارتباطات و فناوری اطلاعات در جایگاه پنجم کشور قرار دارد و قرار است تا پایان امسال به رتبه سوم ارتقا یابد.

حمیدی اظهار داشت: 2 میلیون کاربر در استان البرز به اینترنت دسترسی دارند و از نظر ضریب نفوذ اینترنت در جایگاه دوم کشور قرار داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه اولین سامانه استعلام الکرونیکی بین دستگاهی در استان البرز راه اندازی شده است تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه زمان پاسخگویی به استعلام از 40 روز به 13 روز کاهش یافته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز ادامه داد: استان البرز اولین استان کشور در ارائه اینترنت پر سرعت فیبر نوری است، بیش از 5 میلیون سیم کارت نیز در این استان توزیع شده است که در حال حاضر 4 میلیون از این سیم کارت‌ ها فعال است.

حمیدی یادآور شد: سهم بخش آی.سی.تی در اقتصاد استان به هزار و 540 میلیارد تومان یعنی 3.5 درصد می‌رسد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با بیان اینکه از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 900 میلیارد تومان در زیرساخت‌ های ارتباطی استان سرمایه‌گذاری شده است گفت: دهه فجر امسال 7 پروژه ارتباطی با 256 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظر