قابلیت مدیریت پیشرفته کامنت ها به اینستاگرام اضافه شد

رسانه کلیک، این روز‌ها اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های مورد استفاده کاربران تلفن‌های همراه هوشمند است که هر روزه قابلیت های زیادی را از خود ارائه می دهد. در ادامه به معرفی یک قابلیت جدید اینستاگرام می پردازیم.

قابلیت مدیریت پیشرفته کامنت ها به اینستاگرام اضافه شد

به گزارش کلیک ؛ به نقل از وبگاه Next Web، شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد دارد به کاربران اجازه دهد تا بیشتر روی کامنت های پست هایشان نظارت داشته باشند. به این صورت که کاربران می توانند به افراد دلخواهشان اجازه گذاشتن کامنت دهند.

پیش از این، قابلیت کامنت گذاشتن در اینستاگرام به این صورت بود که کاربر می توانست قسمت کامنت پست را باز بگذارد و به همه اجازه نظرخواهی دهد یا به طور کلی کامنت پست را غیرفعال کند که در این صورت هیچکسی نمی توانست روی آن پست کامنت بگذارد و اظهار نظر کند. اینکه شرکت instagram تلاش کرده تا اپلیکیشنش را طوری طراحی کند که برای کاربران سودجو و منحرف کاربردی نداشته باشد، در نوع خود مایه خوشحالی است.

اما با این قابلیت جدید اینستاگرام کاربر می تواند اجازه انتشار کامنت و نظر دادن را تنها برای کسانی که فالو کرده است و یا فالورهای مد نظرش آزاد کند؛ همچنین این اجازه را دارد که کامنت های خاصی را بلاک کند.

اینستاگرام اخیرا قابلیت بلاک کردن خودکار کامنت های رنج آور و تهاجمی را نیز به این اپلیکشن اضافه کرده است.

جالب است بدانید هم اکنون اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا به صورت ناشناس ویدیوهای زنده ای را به منظور ایجاد یک منبع سلامت روانی برای گوینده های خبر گزارش دهید. دریافت کننده این پیام‌ها می تواند اطلاعاتی را با شماره ۷/۲۴ یا ارسال پیام به یک دوست عرضه کند.

گفتنی است به تازگی اینستاگرام استیکرهای قلبی شکلی را نیز به این برنامه اضافه کرده است.

ارسال نظر