آتش گرفتن آیفون 6 پلاس اپل در تخت خواب یک مرد آمریکایی!

بر اساس بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد که بیش از 13 درصد از آمریکایی‌ها در هنگام خوابیدن آیفون خود را در کنار سر خود قرار می‌دهند. به تازگی اخباری مبنی بر آتش گرفتن یک ایفون منتشر شده است. به گزارش کلیک، این کار در کشور ما هم بسیار رواج دارد و اغلب ما در شرایطی به خواب می‌رویم که گوشی هوشمندمان در دست یا کنار تختخواب و درست بالای سرمان است. اما اگر از کاربران سری محصولات آیفون اپل و به ویژه آیفون 6 پلاس این شرکت هستید، توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه در نزدیگی آیفون‌تان به استراحت نپردازیدو حداقل در هنگان خوابیدن آن را در کنار سرتان قرار ندهید! چرا که ممکن است آیفون 6 پلاس شما بدون هیچ دلیل دچار آتش سوزی شود!

آتش گرفتن آیفون 6 پلاس اپل در تخت خواب یک مرد آمریکایی!

به گزارش کلیک، این کار در کشور ما هم بسیار رواج دارد و اغلب ما در شرایطی به خواب می‌رویم که گوشی هوشمندمان در دست یا کنار تختخواب و درست بالای سرمان است. اما اگر از کاربران سری محصولات آیفون اپل و به ویژه آیفون 6 پلاس این شرکت هستید، توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه در نزدیگی آیفون‌تان به استراحت نپردازیدو حداقل در هنگان خوابیدن آن را در کنار سرتان قرار ندهید! چرا که ممکن است آیفون 6 پلاس شما بدون هیچ دلیل دچار آتش سوزی شود!

این اتفاق به تازگی برای یک کاربر آمریکایی با نام دیوید گریمزلی (David Grimsley) رخ داده و در منابع خبری گوناگون بازخود شایان ملاحظه‌ای داشته است. جدیت این خبر و حادثه به قدری زیاد بوده که حتی رسانه‌های تلویزیونی نیز به انتشار و پیگیری آن پرداخته‌اند. آقای گریمزلی در مصاحبه با شکبه‌ی Fox 5 گفته که قبل از خوابیدن، آیفون 6 پلاس خود را در کنار سر خود و درست در گوشه‌ای از تخت قرار داد و هیچ اقدام عجیب و غیرمعمولی را نیز انجام با آیفون خود انجام نداد. وی تنها با استفاده از شارژر به شارژ باتری دستگاه می‌پرداخت. اما نیمه‌های شب بود که ناگهان از خواب پریده و آیفون 6 پلاس خود را در حین سوختن کامل مشاهده کرده است. وی می‌گوید که این اتفاق فوق‌العاده خطرناک بوده و حتی می‌توانست منجر به آتش‌سوزی عظیمی شده و یا حتی به صورت وی آسیب برساند، اما خوشبخانه اتفاقی برای وی رخ نداده است.

2

وی به محض مشاهده‌ی شعله‌ی آتش آیفون خود سریعا از تختخواب پریده و یک موکت کوچک را روی آیفونش انداخته تا شعله‌های آتش آن را خاموش کند. بنا به ادعای آقای گریمزلی، شعله‌های آتش آیفون 6 پلاس وی به قدری جدی بوده که حتی با وجود قرار دادن موکت بر روی آن منجر به ایجاد سوختگی‌های جزئی در دست وی شده است. کمپانی اپل هم با انتشار این خبر و مشاهده‌ی بازخورد رسانه‌ای آن سریعا دست به اقدام شده و یک آیفون 6 پلاس نو را برای آقای گریمزلی ارسال کرده است. با این وجود آقای گریمزلی گفته که در قبال اهمیت ندادن اپل به امنیت وی و کاربران سری محصولات آیفون بسیار متاثر و ناامیده شده است. وی همچنین عنوان کرده که نسبت به آیفون‌های اپل بدبین شده و حتی ترش از استفاده آن‌ها و یا اتصال این محصولات به شارژر دارد.

وی می‌گوید: "تعویض آیفون 6 پلاس بنده با یک ایفون 6 پلاس جدید دردی را دوا نمی‌کند، چرا که ممکن است اتفاق مشابه بار دیگر برای آیفون جدید دریافتی بنده هم رخ دهد. این اتفاق می‌تواند نتایج جبران نا‌پذیری را به همراه داشته باشد. دیگر به هیچ وجه نمی‌توانم آیفون خود را به شارژر متصل کرده و با اعتماد به نفس کامل آن را به حال خود رها کنم." به طور کلی این اولین باری نیست که مشکلاتی این چنینی در گوشی‌های هوشمند و به ویژه آیفون‌های اپل رخ می‌دهد. در این بین اغلب مشکلات مشابه‌ای که در این زمینه رخ می‌دهند، به دلیلی عدم استفاده از کابل‌های شارژر اورجینال و اصلی دستگاه اتفاق می‌افتند. با این وجود آقای گریمزلی هنوز اشاره‌ دقیقی به این موضوع نداشته و مشخص نیست که کابل شارژر مورد استفاده‌ی وی کابل شارژر اورجینال آیفون 6 پلاس اپل بوده یا خیر!

1

منبع: technobuffalo

ارسال نظر