معترضان رئیس‌جمهور السالوادور خودپرداز بیت کوین را آتش زدند!

یک دستگاه خودپرداز بیت کوین در السالوادور به آتش افروخته شد و در تصاویر به‌دست‌آمده نمادهای ضد بیت کوین و شعار "دموکراسی فروشی نیست" به چشم می‌خورد.

معترضان رئیس‌جمهور السالوادور خودپرداز بیت کوین را آتش زدند!

اعتراضات شدید به بیت کوین در السالوادور

مخالفان بیت کوین و افرادی که به سیاست‌های نجیب ابوکیله، رئیس‌جمهور السالوادور اعتراض دارند، یک کیوسک بیت کوین را در پایتخت این کشور نابود کردند.

معترضان در السالوادور تصویر معترضان در السالوادور

خبرگزاری Teleprensa و دیگر منابع ویدئویی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند که سوختن یک کیوسک بیت کوین را در سان سالوادور در میان جمعیت معترضان و خبرنگاران نشان می‌دهد.

این دستگاه یکی از بسیار دستگاه‌هایی است که دولت السالوادور از زمان پذیرش بیت کوین به‌عنوان پول قانونی در این کشور فراهم کرده است. در ویدئو زیر نمادهای ضد بیت کوین و شعار "دموکراسی فروشی نیست" دیده می‌شود.

این کیوسک چیوو که مانند دستگاه خودپرداز بیت کوین است، یکی از حدود 200 کیوسک در السالوادور است. این کیوسک‌ها بخشی از راهکارهای دولت برای پذیرش بیت کوین به‌عنوان پول قانونی در کنار دلار آمریکا هستند. رئیس‌جمهور این کشور گفته است که امیدوار است دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین در نهایت در همه جای کشور یافت شوند، اما ادعا کرده است که هیچ‌کس مجبور به استفاده از بیت کوین نخواهد شد.

همان روز که قانون بیت کوین در السالوادور اجرایی شد، قیمت این دارایی دیجیتال به زیر 43،000 دلار کاهش یافت و ابوکیله نیز اعلام کرد که با خرید 150 بیت کوین اضافی، از این فرصت استفاده کرده و بیت کوین را با قیمت پایین‌تری خریداری کرده است. در زمان انتشار این مطلب، قیمت بیت کوین 48،415 دلار است که رشدی 3 درصدی را در 24 ساعت اخیر نشان می‌دهد.

شاید برایتان جالب باشد: دلیل ریزش قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال چه بود؟

حجم ویدیو: 2.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 | دانلود ویدیو
ارسال نظر