تغییرات پلتفرم ارز دیجیتال لونا و افزایش 20 درصدی قیمت آن

رسانه کلیک - در حالی که قیمت بیت کوین همچنان در محدوده 31،000 تا 36،000 دلار مانده است، آلت‌کوین‌ها به رشد خود ادامه می‌دهند. علاقه روزافزون به استیبل کوین‌ها، ‌مشارکت‌های جدید و بهبود وضعیت بازار گسترده رمزارزها، موجب ایجاد یک روند صعودی جدید در قیمت ارز دیجیتال لونا (LUNA) شده است.

تغییرات پلتفرم ارز دیجیتال لونا و افزایش 20 درصدی قیمت آن

رشد ارز دیجیتال لونا

ارز دیجیتال لونا با نماد اختصاری LUNA که به نام ترا (Terra) نیز شناخته می‌شود، یک پروتکل بلاک چین است که مخصوص استیبل کوین‌های پشتیبانی شده توسط پول فیات مانند TerraUSD طراحی شده است تا یک سیستم پرداخت جهانی باثبات را راه‌اندازی کند.

نگاهی سریع در توییتر این پروژه نشان می‌دهد که تیم لونا بسیار مشغول بوده است و ماه ژوئن پر از ارتقا پروتکل و همچنین مشارکت‌ها و ادغام‌های جدید بوده است.

برخی از تحولات مهم اکوسیستم لونا شامل راه‌اندازی Mirror V2، افزودن فرصت‌های کشت (فارمینگ) ترا در Dfyn و فهرست شدن لونا در صرافی Crypto.com است.

پس از آنکه Terraform Labs، شرکت پشت بلاکچین ترا، در 7 جولای متعهد شد 50 میلیون TerraSDT (معادل حدود 70 میلیون UST) را برای ذخایر سود پروتکل انکر (Anchor Protocol) استفاده کند، قیمت ارز دیجیتال لونا شاهد رشد بسیار چشمگیری بود.

این کار به منظور فراهم آوردن زمان کافی برای معرفی انواع بیشتری از وثیقه ها و بهبودهای پروتکل پایدار بود که قرار است طی هفته‌های آینده به عنوان بخشی از Anchor V2 منتشر شود. پس از انتشار این خبر، قیمت لونا در از 6.568 دلار به 7.7 دلار رسید و شاهد رشد 17 درصدی بود.

دلیل احتمالی دیگری برای حرکت صعودی فعلی، اعلام همکاری این تیم با پروتکل Harmony (ONE) است که مهاجرت UST به اکوسیستم هارمونی را امکان پذیر می‌کند.

این مشارکت، تقاضای روزافزون برای استیبل کوین‌های قابل اعتماد و مطمئن را نشان می‌دهد که قادر به کار در چندین شبکه بلاک چین برای کمک به انجام عملیات و تسهیل گسترش اکوسیستم هستند.

افزایش علاقه به یکپارچه سازی با اکوسیستم ترا، نمونه‌ای از اهمیت استیبل کوین‌ها در اکوسیستم گسترده ارزهای دیجیتال است، روندی که با ورود شرکت‌کنندگان جدید به فضای ارزهای دیجیتال بازهم تقویت خواهد شد.

ارسال نظر