امکان استفاده از بیت کوین در آزمایشات کرونا برای مردم آمریکا فراهم شد

رسانه کلیک - شرکت پراگرسیو کِر (Progressive Care) که زنجیره‌ای از داروخانه‌ها را در ایالات متحده اداره می‌کند، اعلام کرد که ازاین‌پس استفاده از بیت کوین در آزمایشات کرونا ممکن است. مشتریان می‌توانند هزینه آزمایشات سریع کرونا را که در شعب Pharmcorx انجام می‌شوند، توسط یک کد QR اختصاصی با استفاده از بیت کوین پرداخت کنند.

امکان استفاده از بیت کوین در آزمایشات کرونا برای مردم آمریکا فراهم شد

شرکت مستقر در فلوریدای پراگرسیو کر در یک خبر رسمی اعلام کرد که این شرکت اکنون امکان استفاده از بیت کوین در آزمایشات کرونا در شعب Pharmcorx را فراهم کرده است. مدیرعامل این شرکت، الن جی وایزبرگ (Alan Jay Weisberg) اشاره کرد که ازاین‌پس افرادی که از روش‌های پرداخت جایگزین استفاده می‌کنند، نیز می‌توانند از خدمات این شرکت بهره‌مند شود. وایزبرگ با تاکید بر تلاش‌های این شرکت در جهت عدم شیوع مجدد ویروس کرونا بیان کرد:

ما به آینده فناوری‌های بلاک چین اعتقاد داریم و می‌خواهیم امکان ارائه خدمات آزمایش سریع پیشِ رو در بازار خود را برای افرادی که ترجیح می‌دهند از طریق بیت کوین هزینه‌ها را پرداخت کنند، نیز فراهم کنیم.

وایزبرگ همچنین اشاره کرد که با قبول کردن بیت کوین این زنجیره داروخانه‌ها یک راه‌حل ایده‌آل برای توریست‌هایی که بعد از شیوع کرونا از کشورهای دیگر به آمریکا سفر می‌کنند فراهم کرده است. پراگرسیو کر خبر امکان استفاده از بیت کوین در آزمایشات کرونا را شب قبل از شروع همایش بیت کوین 2021 در میامی اعلام کرد.

این اجماع بیش از 50،000 نفر بازدیدکننده از داخل و خارج آمریکا به قسمت کلان شهر میامی جذب کرده است. این قسمت از میامی بازار اصلی پراگرسیو کر محسوب می شود. با انتظار اینکه افراد زیادی ممکن است به آزمایشات سریع کرونا نیاز داشته باشند، این شرکت یک کد QR برای پرداخت با استفاده از بیت کوین ایجاد کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اتفاقات عجیب و غریب همایش بیت کوین ۲۰۲۱ میامی

شایان ذکر است پراگرسیو کر تاکنون بیش از 10،000 آزمایش کرونا انجام داده و بیش از 1 میلیون دلار از آزمایشات کرونا درآمد کسب کرده است.

ارسال نظر