آموزش روش عبور از صفحه لاگین ویندوز 10

رسانه کلیک - صفحات لاگین در سیستم‌عامل‌ها برای حفظ امنیت سیستم‌ها بسیار کاربردی هستند. اما در برخی از موارد ظاهر شدن صفحه لاگین به خصوص در سیستم‌عامل ویندوز 10 آزاردهنده و مزاحم است. یک راه برای عبور از صفحه لاگین ویندوز 10 وجود دارد که در این مطلب آن را آموزش می‌دهیم.

آموزش روش عبور از صفحه لاگین ویندوز 10

برای عبور از صفحه لاگین ویندوز 10 ابتدا باید از حساب کاربری خود که به ایمیل شما متصل است خارج شوید. برای این کار روی منوی Start کلیک کنید و سپس روی تصویر مربوط به حساب کاربری خود کلیک کنید. بعد از آن از منوی باز شده گزینه Change account setting کلیک کنید.

صفحه لاگین در ویندوز 10 در پنجره باز شده روی گزینه Sign in with a local account instead کلیک کنید و طبق دستورالعمل آن مرحله به مرحله پیش بروید.

بعد از انجام این مراحل از این پنجره خارج شوید. روی Desktop کلیدهای win+R را فشار دهید و سپس عبارت netplwiz را در کادر متنی باز شده تایپ کنید. کلید Enter را فشار دهید.

با این کار پنجره مربوط به User Account باز می‌شود. از این پنجره نام کاربری را که نمی‌خواهید هنگام استفاده از آن صفحه لاگین برای شما نمایش داده شود، وارد کنید. معمولاً این نام کاربری، مربوط به حساب اصلی است که در دسته administrators قرار می‌گیرد.

صفحه لاگین در ویندوز 10 وقتی حساب کاربری مورد نظر را انتخاب کردید، تیک کنار گزینه Users must enter a username and password to use this computer را بردارید. در نهایت روی گزینه OK کلیک کنید.

به همین راحتی وقتی صفحه لاگین برای شما نمایش داده می‌شود می‌توانید از آن به سرعت عبور کنید.

ارسال نظر