اندروید 9 در اختیار کاربران گوشی سونی اکسپریا XZ2 قرار گرفت

رسانه کلیک - شرکت سونی بروزرسانی اندروید پای را در اختیار کاربران گوشی سونی اکسپریا XZ2 قرار داد. این آپدیت حجمی نزدیک به 1 گیگابایت دارد.

اندروید 9 در اختیار کاربران گوشی سونی اکسپریا XZ2 قرار گرفت

بر اساس گزارشی جدید، گوشی سونی اکسپریا XZ2 بروزرسانی اندروید 9 را دریافت کرده است. این آپدیت به صورت OTA برای بسیاری از کاربران در سراسر جهان عرضه شده است.

در ابتدا تصور می شد این بروزرسانی برای گوشی سونی اکسپریا XZ2 پریمیوم عرضه شود؛ با این حال این کمپانی ژاپنی تصمیم گرفت گوشی اکسپریا XZ2 را سریع تر به این نسخه از سیستم عامل اندروید مجهز کند.

بروزرسانی اندروید پای برای گوشی سونی اکسپریا XZ2 حجمی نزدیک به 1 گیگابایت دارد. در این آپدیت شاهد حضور پچ امنیتی ماه اکتبر نیز هستیم. فریمور این اسمارت فون پس از دریافت آپدیت به 52.0.A.3.27. ارتقا پیدا می کند.

در حال حاضر این بروزرسانی تنها برای گوشی اکسپریا XZ2 عرضه شده و کاربران گوشی های اکسپریا XZ2 کامپکت و XZ2 پریمیوم آن را دریافت نکرده اند.

سونی در گذشته اعلام کرده بود بروزرسانی اندروید 9 را برای گوشی های اکسپریا XZ2، اکسپریا XZ2 پریمیوم، اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ1 کامپکت، اکسپریا XZ پریمیوم، اکسپریا XA2 پلاس، اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 اولترا و XZ2 کامپکت عرضه می کند.

شرکت سونی در اوایل سال جاری میلادی از گوشی Xperia XZ2 به صورت رسمی رونمایی کرد. این دستگاه به نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2160 × 1080 پیکسل مجهز شده است.

قدرت این گوشی هوشمند را چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. کاربران می توانند گوشی اکسپریا ایکس زد 2 را در دو نسخه با 4 و 6 گیگابایت رم سفارش دهند که البته هر دو نمونه از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

از دیگر مشخصات این گوشی پرچمدار می توان به دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، بلوتوث نسخه 5.0 و باتری 3180 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ارسال نظر