ظرفیت باتری گوشی وان پلاس 6T فاش شد

رسانه کلیک - ظرفیت باتری گوشی وان پلاس 6T به اینترنت راه پیدا کرد. این دستگاه به یک باتری با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعت مجهز می شود.

ظرفیت باتری گوشی وان پلاس 6T فاش شد

گوشی وان پلاس 6 تی سه هفته آینده به صورت رسمی معرفی می شود. تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است. این محصول شرکت وان پلاس به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شود.

این دستگاه مانند نسل گذشته خود از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند که البته فاقد برند Dash Charge است ( برند Dash Charge وان پلاس از فناوری شارژ سریع این شرکت حذف شد ). بر اساس افشاگری جدید، ظرفیت باتری گوشی وان پلاس 6T به 3700 میلی آمپر ساعت می رسد که در مقایسه با وان پلاس 6، افزایشی نزدیک به 10 درصد را تجربه کرده است.

شرکت وان پلاس برای گوشی وان پلاس 6 باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته است. اطلاعات جدید در رابطه با ظرفیت باتری گوشی وان پلاس 6T در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است.

در حالی که تصویر منتشر شده از باتری این گوشی هوشمند به ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعتی اشاره می کند، ظرفیت واقعی آن برابر با 3610 میلی آمپر ساعت است.

بر اساس گزارش ها و شایعات، این اسمارت فون به پردازنده 8 هسته ای کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شود. این دستگاه در نسخه های مختلف با 6/8 گیگابایت رم و 64/256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

شرکت وان پلاس به تازگی بروزرسانی اندروید 9 را برای گوشی وان پلاس 6 عرضه کرده است. با توجه به این موضوع انتظار می رود گوشی هوشمند وان پلاس 6T دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید پای باشد.

این دستگاه از برش نمایشگر قطره ای بهره می برد. برخی از گزارش ها به استفاده از دوربین اصلی سه گانه در این گوشی هوشمند اشاره کرده اند. شرکت OnePlus در تاریخ 17 اکتبر به صورت رسمی از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی می کند.

ارسال نظر