تصاویر جعبه گوشی وان پلاس 6T به همراه مشخصات آن فاش شد!

رسانه کلیک - تصاویری از جعبه گوشی وان پلاس 6T به اینترنت راه پیدا کرد. علاوه بر تصاویر، شاهد انتشار برخی از مشخصات این گوشی هوشمند نیز هستیم.

تصاویر جعبه گوشی وان پلاس 6T به همراه مشخصات آن فاش شد!

بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی در کشور چین محصولات خود را به برش نمایشگر مجهز می کنند. برخی از این شرکت ها طراحی بریدگی صفحه نمایش را در محصولات خود تغییر داده اند. در گذشته نه چندان دور شرکت اوپو از گوشی R17 مجهز به برش نمایشگر قطره ای رونمایی کرد ( گوشی اوپو R17 معرفی شد؛ حضور سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر ).

این گوشی هوشمند شرکت OPPO اولین محصول مجهز به شیشه محافظ گوریلا گلس 6 محسوب می شود. این کمپانی از نسخه پرو این محصول نیز رونمایی کرده که از برش نمایشگر یکسانی بهره می برد ( اوپو R17 پرو رسما معرفی شد؛ دومین گوشی هوشمند جهان با دوربین اصلی سه گانه ). اوپو برای این محصول خود دوربین اصلی سه گانه در نظر گرفته است.

شرکت وان پلاس قصد دارد در ادامه سال جاری میلادی از نسخه جدید و بهبودیافته پرچمدار کنونی خود رونمایی کند. شرکت های وان پلاس، اوپو و ویوو توسط یک کمپانی مدیریت می شوند به همین علت استفاده از طراحی مشابه در آن ها طبیعی به نظر می رسد.

امروز تصاویری از جعبه گوشی وان پلاس 6T در فضای مجازی منتشر شده که خبر از برش قطره ای نمایشگر این دستگاه می دهد. بر اساس این تصاویر، پرچمدار آینده شرکت وان پلاس به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شود.

[lightgallery images="188177,188176,188175,188174"]

این احتمال وجود دارد که شرکت وان پلاس در گوشی وان پلاس 7 از دوربین سلفی پاپ آپ استفاده کند. تا به امروز شاهد انتشار چندین گزارش و شایعه در رابطه با وان پلاس 6 تی در فضای مجازی بودیم.

بر اساس شایعات، گوشی وان پلاس 6T به نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری OLED مجهز می شود. این گوشی هوشمند دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 خواهد بود و تنها در یک نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دوربین اصلی سه گانه، دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی و دو باتری 1850 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. در رابطه با زمان معرفی این محصول اطلاعاتی منتشر نشده است.

ارسال نظر