انتشار اطلاعات جدید از مشخصات گوشی گوگل پیکسل 3 XL

رسانه کلیک - مشخصات گوشی گوگل پیکسل 3 XL دوباره در فضای مجازی منتشر شد. این دستگاه دارای نمایشگر 6.7 اینچی و باتری 3430 میلی آمپری ساعتی است.

انتشار اطلاعات جدید از مشخصات گوشی گوگل پیکسل 3 XL

نزدیک به دو ماه دیگر از پرچمداران جدید شرکت گوگل رونمایی می شود، با این حال شاهد افشای اطلاعات و تصاویر این گوشی های هوشمند در اینترنت هستیم ( مشخصات گوگل پیکسل 3 XL به اینترنت راه پیدا کرد ). در گذشته یک ویدیو از جعبه گشایی گوگل پیکسل 3 XL به اینترنت راه پیدا کرده بود و حال تصاویری جدید از همین منبع در اختیار رسانه ها قرار گرفته شده است.

این تصاویر نمونه اولیه این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد. بر اساس مشخصات گوشی گوگل پیکسل 3 XL این دستگاه به نمایشگر غول پیکر 6.7 اینچی مجهز می شود که دارای رزولوشن 2960 × 1440 پیکسل است. این محصول گوگل مانند بسیاری از گوشی های اندروید از برش نمایشگر بهره می برد.

[lightgallery images="183640,183639,183638,183637"]

مشخصات گوشی گوگل پیکسل 3 XL از باتری 3430 میلی آمپر ساعتی این اسمارت فون حکایت دارد. با توجه به اندازه نمایشگر و همچنین مقایسه با نسل گذشته، به نظر می رسد گوگل باتری نامناسبی را برای این محصول انتخاب کرده است.

سامسونگ چند روز پیش از گلکسی نوت 9 رونمایی کرد ( گوشی سامسونگ نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین هوشمند و قلم جادویی ). این دستگاه با وجود نمایشگر کوچک تر در مقایسه با پیکسل 3 XL، به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

گوشی هوشمند گوگل پیکسل 3 XL برخلاف بسیاری از پرچمداران بازار از یک سنسور برای دوربین اصلی بهره می برد. این دوربین دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است و به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد. انتظار می رود سنسورهای این دستگاه در مقایسه با نسل گذشته بهبودهایی را تجربه کرده باشد.

پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دیگر مشخصات گوشی گوگل پیکسل 3 XL را تشکیل می دهند. این اسمارت فون از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می کند.

ارسال نظر