جعبه گلکسی نوت 9 مشخصات فنی آن را افشا می کند

رسانه کلیک - به تازگی تصویری از جعبه گلکسی نوت 9 در فضای مجازی منتشر شده که مشخصات این گوشی هوشمند را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

جعبه گلکسی نوت 9 مشخصات فنی آن را افشا می کند

تصویر جعبه گلکسی نوت 9 از کشور روسیه در اینترنت منتشر شده است. در گذشته تصاویری از شارژر وایرلس Duo سامسونگ نیز از این کشور در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود. چند روز آینده از گلکسی نوت ۹ به صورت رسمی رونمایی می شود؛ با این حال مشخصات آن فاش شده است ( تصاویر واقعی گلکسی نوت 9 خبرساز شد ).

بر خلاف شایعاتی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده است، جعبه گلکسی نوت 9 به استفاده از نمایشگر 6.4 اینچی در این گوشی هوشمند اشاره می کند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ با کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر، پنل بزرگتری را در این محصول قرار دهد.

در گذشته رندرهای CAD این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده بود که بر اساس آن گلکسی نوت 9 در مقایسه با نسل گذشته خود، عرض بیشتر و ارتفاع کمتری دارد. برخی گزارش ها به استفاده از نمایشگر 6.4 اینچی در گلکسی S10 پلاس اشاره دارند.

گفته می شود سامسونگ برای رقابت با آیفون X پلاس یکی از پرچمداران آینده خود را به صفحه نمایش 6.4 اینچی مجهز می کند. با توجه به این موضوع احتمال می رود این پنل در گلکسی Note 9 مورد استفاده قرار بگیرد. گلکسی نوت 9 در نسخه پایه خود از حافظه 128 گیگابایتی بهره می برد و به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود ( باتری گلکسی نوت ۹ ظرفیتی برابر با 4000 میلی آمپر ساعت دارد ).

دوربین مورد استفاده در این فبلت با گلکسی S9 پلاس یکسان است. این گوشی هوشمند دارای قلم S Pen جدید بوده و از اسپیکر AKG و استاندارد IP68 بهره می برد ( ویژگی های قلم گلکسی نوت 9 لو رفت؛ امکان کنترل دوربین و پخش موسیقی ).

ارسال نظر