گوشی بلک بری Athena مجهز به صفحه کلید فیزیکی در TENAA حضور پیدا کرد

رسانه کلیک - در گذشته شاهد انتشار چندین رندر از گوشی بلک بری Athena در فضای مجازی بوده ایم. به تازگی این دستگاه در TENAA ظاهر شده است.

گوشی بلک بری Athena مجهز به صفحه کلید فیزیکی در TENAA حضور پیدا کرد

در اوایل این هفته یکی از محصولات شرکت بلک بری توسط رگولاتوری چین، TENAA تایید شد. این دستگاه دارای شماره مدل BBF100-4 است که انتظار می رود جانشین بلک بری KEYOne باشد. شرکت بلک بری سال گذشته در کنگره جهانی موبایل از بلک بری KEYOne با شماره مدل BBF100-1 رونمایی کرد. در ماه های اخیر شایعات زیادی در رابطه با نسخه جایگزین آن در اینترنت منتشر شده است.

گوشی بلک بری Athena که بر اساس شایعات جایگزین KEYOne می شود از صفحه کلید فیزیکی بهره می برد. در حال حاضر نام این دستگاه مشخص نشده و Athena تنها کدنام محصول آینده بلک بری محسوب می شود. این احتمال وجود دارد که TCL این گوشی هوشمند را با نام KEYOne 2 و یا KEYTwo معرفی کند.

این دستگاه از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد. در صورت معرفی گوشی بلک بری Athena این دستگاه تبدیل به اولین محصول Blackberry با دوربین دوگانه می شود. بر اساس تصاویر حاشیه های نمایشگر در این دستگاه کاهش پیدا کرده است. انتظار می رود همانند نسل گذشته گوشی بلک بری Athena نیز به صفحه نمایش با نسبت تصویر 3:2 مجهز شود.

[lightgallery images="165846,165844,165847,165848"]

بر اساس گزارش های اخیر بلک بری از محصول آینده خود در ماه ژوئن رونمایی خواهد کرد. گفته می شود این دستگاه در سطح جهانی عرضه خواهد شد. نسل اول این دستگاه چندین ماه پس از معرفی رسمی در 50 کشور عرضه شد ( بلک بری Athena در چندین رندر به نمایش در آمد؛ اولین گوشی BlackBerry با دوربین دوگانه ).

شرکت TCL محصولات بلک بری را تولید می کند ولی بر روی دستگاه های تولیدی برند بلک بری حک می شود. چنین رابطه ای میان شرکت های نوکیا و HMD Global نیز برقرار است. بلک بری KEYOne سال گذشته به فروش بسیار بالایی دست پیدا نکرد با این حال محصول موفقی لقب گرفت.

ارسال نظر