در مراسم رونمایی Galaxy S9 چه محصولات دیگری رونمایی می شود؟

رسانه کلیک - حدود 6 ساعت تا مراسم رونمایی دو پرچمدار جدید سامسونگ Galaxy S9 و Galaxy S9+ باقی مانده و گمانه زنی ها پیرامون این مراسم بیشتر شده است. امروز در مراسم سامسونگ چه محصولات دیگری به جز گلکسی اس 9 رونمایی می شود؟

در مراسم رونمایی Galaxy S9 چه محصولات دیگری رونمایی می شود؟

صبح امروز ویدیوی معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس لو رفت و در این ویدیو اطلاعات زیادی پیرامون این دو محصول جدید سامسونگ منتشر شد. انتشار این ویدیو باعث شد تا بدانیم قرار است داک DeX سامسونگ با طراحی جدید وارد بازار شود.

این موضوع که چه محصولاتی امروز در کنار S9 و S9+ رونمایی شود، هنوز در پرده ای از ابهام است. به نظر شما در مراسم سامسونگ باید منتظر رونمایی چه محصولات دیگری باشیم؟

همانطور که گفتیم در این مراسم سامسونگ از نسخه جدید DeX رونمایی می کند. داک چندرسانه ای سامسونگ امکان اتصال مانیتور، ماوس و کیبورد توسط گوشی را میسر می کند. این وسیله کاربردی می تواند همیشه همراه شما باشد و تنها با استفاده از یک اپلیکیشن ریموت دسکتاپ می‌توانید از نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس استفاده کرده و در عین حال به‌صورت هم‌زمان به قابلیت گوشی و اعلان ها دسترسی داشته باشید. چندی پیش شرکت چینی هواوی با همکاری برند Jide تولید کننده سیستم عامل Remix OS برای گوشی های سری میت 10، این امکان را تنها از طریق یک سیم مخصوص، ممکن ساخت و بسیاری از کاربران انتظار داشتند این اتفاق برای داک سامسونگ نیز رخ دهد. با این وجود سامسونگ احتمالا به جهت فروش بیشتر لوازم جانبی از این کار امتناع کرده و در این مراسم شاهد رونمایی از نسل جدید داک DeX خواهیم بود.

شارژر وایرلس جدید که به سیستم خنک کننده مجهز شده یکی دیگر از مواردی است که انتظار آن را می کشیم. همانطور که می دانید داک DeX از یک سیستم خنک کننده بهره می برد که در هنگام انجام پروسه های سنگین، از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری کند، لذا بسیاری از کاربران انتظار یک شارژر وایرلس جدید با سرعت شارژ بالاتر و مجهز به سیستم خنک کننده را دارند.

نسل جدید Gear VR که احتمالا در این مراسم رونمایی می شود و بسیاری از بلاگرها معتقدند که این تنها یک شایعه نیست و باید منتظر این دستگاه باشیم.

با این وجود به نظر می رسد باید ساعاتی دیگر تا مراسم رونمایی اس 9 و اس 9+ منتظر بمانیم تا شاهد رونمایی از این دو گوشی و محصولات همراهش باشیم.

ارسال نظر