گوشی گیمینگ ایسوس احتمالا در نمایشگاه MWC 2018 حضور پیدا کند

رسانه کلیک - به برگزاری نمایشگاه MWC 2018 نزدیک می شویم. در این نمایشگاه انتظار داریم برخی از شرکت ها از آخرین دستاوردهای خود رونمایی کنند. بر اساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده، گوشی گیمینگ ایسوس در این نمایشگاه معرفی می شود.

گوشی گیمینگ ایسوس احتمالا در نمایشگاه MWC 2018 حضور پیدا کند

بر اساس شایعات جدید گوشی گیمینگ ایسوس در نمایشگاه MWC 2018 در کنار دستگاه های ذنفون 5 معرفی خواهد شد ( مشخصات و تصویر ایسوس ذنفون 5 لو رفت ). بعد از موفقیت نسبی گوشی هوشمند گیمینگ شرکت ریزر، به نظر می رسد برندهای بیشتری به دنبال عرضه محصولات گیمینگ خود به بازار باشند.

ایسوس یکی از محبوب ترین شرکت های سازنده محصولات گیمینگ در بازار محسوب می شود. برند ROG یا جمهوری گیمرها برای سیستم های گیمینگ ایسوس بوده و در میان گیمرها طرفداران زیادی دارد. با توجه به این موضوع آیا احتمال معرفی گوشی هوشمند ROG در آینده نزدیک وجود دارد؟ در حال حاضر ایسوس هیچ اطلاعاتی در این رابطه منتشر نکرده است.

ایسوس در گذشته به صورت رسمی تیزر مربوط به معرفی گوشی های هوشمند ذنفون 5 را منتشر کرده بود که بر اساس باید معرفی این دستگاه در نمایشگاه MWC 2018 باشیم ( احتمال معرفی ایسوس ذنفون 5 در نمایشگاه MWC 2018 ). بنابر گفته منابع، ایسوس در نیمه اول سال 2018 حداقل از سه گوشی هوشمند قدرتمند رونمایی می کند.

گوشی گیمینگ ایسوس

ایسوس برای این سه دستگاه نام های ذنفون 5، ذنفون مکس پرو M1 و ذنفون 5z را درنظر گرفته است. با توجه به این موضوع که ذنفون مکس پرو M1 به پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 636 مجهز می شود، این دستگاه مناسب انجام بازی های سنگین نخواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده قدرت گوشی ایسوس ذنفون 5z را پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 835 تامین خواهد کرد که البته قدرت کمتری نسبت به چیپست اسنپدراگون 845 دارد. انتظار می رود این دستگاه به نمایشگر با حاشیه های کم و نسبت تصویر 18:9 مجهز شود.

ایسوس در تاریخ 27 فوریه مراسم خود را برگزار خواهد کرد و در این مراسم با محصولات جدید این شرکت تایوانی آشنا خواهیم شد.

ارسال نظر