گوشی هواوی G10 با مشخصات جذابی به بازار می‌آید

رسانه کلیک - ظاهراً پاییز فصل شلوغی برای هواوی است. این شرکت علاوه بر معرفی سری Mate 10 در ۱۶ اکتبر، یکی دیگر از جدیدترین موبایل‌های خود، G10 را روانه بازار می‌کند.

گوشی هواوی G10 با مشخصات جذابی به بازار می‌آید

هواوی که در چند سال اخیر، فعالیت بسیار شاخصی در بازار تلفن‌های هوشمند داشته است، به زودی از مدل G10 رونمایی می‌کند. این مدل، اولین تلفن همراه هواوی به حساب می‌آید که دارای نسبت ابعاد ۲:۱ است. البته گفته می‌شود، هواوی فعلاً قصد نداشته از این مدل صحبتی به میان آورد، اما اخیراً تصاویر مربوط به این مدل در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.

هواوی G10 اولین موبایل این شرکت است که از نسبت ابعاد ۲:۱ بهره می برد. پیش از این، ال‌جی در G6 و سامسونگ در S8 از این نسبت ابعاد استفاده کرده بودند. گفته می‌شود این مدل، دارای دو دوربین دوگانه در پنل پشتی و جلویی خود است و تاکنون هیچ‌یک از تلفن‌های هوشمند هواوی به ۴ دوربین مجهز نبوده‌اند.

بدنه هواوی G10 نیز فلزی است و حسگر اثر انگشت، در پنل پشتی آن تعبیه شده است. این اسمارت فون تنوع رنگ ندارد و تنها در رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود.

از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل خبری در دست نیست اما ظاهراً، صفحه‌نمایش این مدل ۵٫۹ اینچ و Full HD است. G10 ، مجهز به تراشه کایرین ۶۵۹ و رابط کاربری EMUI ۵٫۱ است. این مدل با باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری شارژ و به احتمال زیاد از اندروید نوقا ۷٫۱ در این مدل استفاده می‌شود که چند ماه پس از عرضه به بازار، به اندروید اوریو نیز ارتقا پیدا می‌کند.

G10 ، در ۲۲ سپتامبر برابر با ۳۱ شهریور در چین، به علاقه‌مندان معرفی می‌شود. از قیمت این مدل هیچ خبری در دست نیست و معلوم نیست که این مدل راه خود را به بازار جهانی باز می‌کند یا خیر.

ارسال نظر