سهم 12 درصدی سیستم عامل Wear OS در بازار ساعت های هوشمند

رسانه کلیک - سهم سیستم عامل Wear OS در دنیای اسمارت واچ ها به 12 درصد رسید. این سهم برای سیستم عامل پوشیدنی گوگل بسیار کم است.

سهم 12 درصدی سیستم عامل Wear OS در بازار ساعت های هوشمند

سیستم عامل موبایل گوگل ، اندروید سهم بسیار بالایی در صنعت گوشی های هوشمند دارد. اکثر اسمارت فون هایی که در بازار به فروش می رسند، دارای این سیستم عامل هستند؛ با این حال چنین موضوعی در رابطه با سیستم عامل Wear OS صادق نیست.

بر اساس جدیدترین آماری که توسط NPD در اختیار رسانه ها قرار گرفته، سهم سیستم عامل Wear OS در بازار به 12 درصد رسیده است. شرکت های اپل، سامسونگ و فیت بیت سهم بیشتری از صنعت ساعت های هوشمند دارند.

بخشی از این گزارش به شرح زیر است:

در حالی که اپل در بازار ساعت های هوشمند حکمرانی می کند، سه برند مطرح بازار شامل اپل، سامسونگ و Fitbit سهمی برابر با 88 درصد از صنعت ساعت های هوشمند دارند. برندهای سازنده ساعت های کلاسیک که به تازگی وارد دنیای اسمارت واچ ها شده اند، در حال افزایش سهم خود در این بازار هستند. در این میان می توان به شرکت فسیل اشاره کرد. یکی دیگر از برندهایی که موفق به افزایش سهم خود در بازار شده، گارمین است.

این امکان وجود دارد که سیستم عامل Wear OS مانند اندروید بتواند در آینده به سهم بالایی از بازار دست پیدا کند. گفته می شود این برند قصد دارد با عرضه محصولات پوشیدنی با برند خود، سهمش را در بازار افزایش دهد.

در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، در سال جاری میلادی با پیکسل واچ ملاقات می کنیم. بسیاری از گزارش ها به معرفی این محصول در سال 2018 اشاره کرده بودند که گوگل تصمیم گرفت از آن رونمایی نکند.

در حالی که شاید پیکسل واچ به فروش بالایی در بازار دست پیدا نکند، سهم سیستم عامل پوشیدنی گوگل را در بازار افزایش خواهد داد.

ارسال نظر