سامانه پاسخگویی به شکایات مشترکان ICT مختل شد
این سازمان اعلام کرد: این اختلال تا پایان روز جاری رفع خواهد شد و از فردا سامانه ۱۹۵ برای تمامی کاربران برای ثبت شکایات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دسترس است.
به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که «به دلیل جابجایی مرکز تماس سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵، این سامانه در طول روز هشتم مهر ماه امکان ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران را ندارد.»
این سازمان اعلام کرد: این اختلال تا پایان روز جاری رفع خواهد شد و از فردا سامانه ۱۹۵ برای تمامی کاربران برای ثبت شکایات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دسترس است.