ساندبار GX ال جی با ساب ووفر بی سیم و فناوری Dolby Atmos از راه می رسد

رسانه کلیک –  شرکت ال جی در اواخر ژوئیه ساندبار Gx جدید خود را وارد بازار می کند. این محصول به یک ساب ووفر بی سیم مجهز شده و از فناوری Dolby Atmos بهره می برد.

ساندبار GX ال جی با ساب ووفر بی سیم و فناوری Dolby Atmos از راه می رسد

با اینکه کمپانی ال جی در تولید گوشی های هوشمند کمی به مشکل برخورده، اما ظاهرا بخش صوتی تصویری آن هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارد. این شرکت کره ای اخیرا تصاویری از سری تلویزیون های اولدGX Gallary را در معرض نمایش گذاشته که در کنار آن ها یک ساندبار بسیار شیک و جذاب نیز به چشم می خورد.

ساندبار قابل حمل GX دارای ابعاد 15 × 144.6 × 3.25 سانتیمتر بوده و اندازه آن به خوبی با تلویزیون های 65 اینچی سری GX Galleryمچ می شود. بلندگوی جدید ال جی در واقع یک استند فولادی ساده عرضه است که کاربر می تواند در صورت تمایل آن را روی دیوار نیز نصب کند.

مشخصات فنی ساندبار GX ال جی

ساندبار GX ال جی قابلیت پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos و DTX:S را دارد و به همین خاطر صدا را با بهترین کیفیت ممکن در فضا پخش می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت اتصال به بلوتوث و بهره مندی از فناوری دالبی ویژن و هوش مصنوعی ال جی جهت تحلیل محتوای صوتی اشاره کرد. اما این تمام ماجرا نیست! یک ساب ووفر بی سیم نیز در کنار بلندگو قرار گرفته که از طریق بلوتوث به آن متصل می شود. ساب ووفر وظیفه ارسال سیگنال های باس فرکانس پایین را بر عهده دارد؛ با این حال باید آن را به صورت جداگانه خریداری کرد.

علاوه بر آنچه گفتیم، ساندبار جدید ال جی به قابلیت eARC نیز مجهز شده و برای همین توانایی پلی بک کردن فرمت های صوتی با کیفیت مانند Dolby True اچ دی و DTD Master Audio را دارد. این دستگاه همچنین دارای جواز Hi-Res Audio بوده و صدا را تا 24 بیت بر 96 کیلوهرتز پلی بک می کند.

قیمت ساندبار GX ال جی هنوز به طور رسمی اعلام نشده؛ با این حال این محصول از اواخر ماه ژوئیه در اروپا و آمریکای شمالی قابل دسترس خواهد بود.

ارسال نظر