رندرهای هواوی P30 خبر از دوربین اصلی سه گانه می دهد

رسانه کلیک - رندرهای هواوی P30 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. گفته می شود این دستگاه از صفحه نمایش OLED بهره می برد.

رندرهای هواوی P30 خبر از دوربین اصلی سه گانه می دهد

به تازگی اطلاعات جدیدی از پرچمداران آینده هواوی، هواوی P30 و هواوی پی 30 پرو به اینترنت راه پیدا کرده است. به نظر می رسد این شرکت چینی برای استفاده از پنل OLED در این گوشی های هوشمند، طراحی پنل جلویی آن را تغییر می دهد.

این محصولات به برش نمایشگر قطره ای مجهز می شوند. هواوی برای پرچمداران آینده خود سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اپتیکال در نظر می گیرد. به احتمال زیاد این گوشی های هوشمند فاقد سیستم شناسایی چهره سه بعدی خواهند بود.

بر اساس گزارش ها، گوشی هواوی پی 30 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی بوده و گوشی P30 پرو به نمایشگر 6.5 اینچی مجهز می شود.

علاوه بر این اطلاعات، رندرهای هواوی P30 نیز در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این رندرها، پرچمدار آینده هواوی دارای دوربین سه گانه است. گفته می شود سنسورهای مورد استفاده در این دوربین تفاوتی با سنسورهای هواوی Mate 20 Pro ندارد.




به نظر می رسد هواوی P30 پرو دارای یک سنسور جدید برای دوربین اصلی خود است. این سنسور قابلیت زوم اپتیکال را برای کاربران به همراه دارد. این دوربین از سنسورهای جدید سری 6 سونی بهره می برد.

قدرت پرچمداران آینده هواوی را چیپست 7 نانومتری Kirin 980 تامین می کند. این تراشه دارای 8 هسته پردازشی بوده و قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

انتظار می رود این محصولات در نسخه پایه خود دارای 8 گیگابایت رم باشند و هواوی P30 پرو در بالاترین نسخه خود با 12 گیگابایت رم در اختیار خریداران قرار بگیرد.

در نهایت اطلاعات جدید به این موضوع اشاره می کند که پرچمداران آینده هواوی قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی خواهند بود. گوشی هواوی P30 دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و نسخه پرو فاقد آن است.

ارسال نظر