رندر گوشی های سری موتو G7 منتشر شد

رسانه کلیک - موتورولا سال آینده از گوشی های سری موتو G7 رونمایی می کند. به تازگی رندرهای این محصولات در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

رندر گوشی های سری موتو G7 منتشر شد

سال آینده میلادی شرکت های زیادی از گوشی های هوشمند جدید خود در نسخه های مختلف رونمایی می کنند که در این میان می توان به شرکت سامسونگ اشاره کرد. به نظر می رسد علاوه بر این کمپانی کره ای، شرکت موتورولا نیز چندین نسخه مختلف از گوشی های سری موتو G7 را روانه بازار کند.

در گذشته شاهد انتشار رندرهایی از گوشی موتو جی 7 و نسخه پلاس آن در فضای مجازی بودیم. این دو گوشی هوشمند به برش نمایشگر قطره ای مجهز می شوند. به تازگی رندرهای گوشی های موتو G7 پلی و موتو جی 7 پاور در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

این دو اسمارت فون از برش نمایشگر معمولی مشابه با آیفون X بهره می برند، البته این بریدگی در نسخه پلی ابعاد بزرگتری دارد. این دستگاه به دوربین سلفی به همراه فلاش LED مجهز می شود؛ با این حال نباید منتظر حضور سیستم شناسایی سه بعدی چهره در آن باشیم.

گوشی موتو G7 پاور به باتری با ظرفیت بالا مجهز می شود. این دستگاه در میان دیگر گوشی های سری موتو جی 7 شارژدهی بالاتری خواهد داشت. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسخه پلی به برش نمایشگر کوچکتری مجهز شده است و در همین راستا موتورولا فلاش LED مخصوص دوربین سلفی را از این دستگاه حذف کرده است.

تمام گوشی های سری موتو G7 به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود مجهز می شوند. این اسکنر زیر لوگوی موتورولا قرار دارد. دو گوشی هوشمند موتو جی 7 و جی 7 پلاس دارای دوربین اصلی دوگانه هستند و روی پنل پشتی مدل های پلی و پاور دوربین اصلی تکی خودنمایی می کند.

انتظار می رود این گوشی های هوشمند در کنگره جهانی موبایل 2019 در معرض دید عموم قرار بگیرند.

ارسال نظر