تاییدیه FCC به گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL رسید

رسانه کلیک - گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL موفق به دریافت تاییدیه FCC شدند. انتظار می رود از این محصولات در ماه اکتبر رونمایی شود.

تاییدیه FCC به گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL رسید

گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در گزارش ها و شایعات زیادی حضور داشتند. بر اساس جدیدترین گزارش، این دستگاه ها در تاریخ 9 اکتبر به صورت رسمی معرفی می شوند ( احتمال معرفی گوشی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در تاریخ 17 مهر ).

این دو اسمارت فون به تازگی تاییدیه FCC را کسب کرده اند. اطلاعات مربوط به این دستگاه ها در ماه ژوئن و جولای برای FCC ارسال شدند. برخلاف گذشته، این دستگاه ها توسط گوگل در FCC به ثبت رسیده اند.

نسل اول گوشی های سری پیکسل به وسیله شرکت اچ تی سی در FCC ثبت شدند و نسل دوم آن ها، پیکسل 2 و پیکسل 2 XL را شرکت های اچ تی سی و ال جی ثبت کرده اند.

بر اساس شایعات گذشته، گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL به وسیله این غول جستجوی اینترنتی طراحی می شود. گوگل در گذشته نه چندان دور تیم مهندسان شرکت اچ تی سی را تصاحب کرد ( گوگل اچ تی سی را خریداری کرد؛ تولید انحصاری گوشی های پیکسل ).

گفته می شود پرچمداران آینده گوگل به وسیله این شرکت طراحی شده و تولید آن ها بر عهده شرکت فاکسکان است. فاکسکان گوشی های آیفون اپل را تولید می کند.

پیکسل 3 با شماره مدل A4RG013A و پیکسل 3 XL با شماره مدل A4RG013C در FCC به ثبت رسیده است. در سال گذشته گوشی های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL به ترتیب دارای شماره مدل G011A و G011C بودند.

کسب تاییدیه FCC توسط این دو گوشی هوشمند اطلاعات جدیدی را از آن ها در اختیار ما قرار نمی دهد. بر اساس این تاییدیه، اسمارت فون های آینده گوگل از شارژ وایرلس ، شبکه ارتباطی LTE، تراشه NFC و بلوتوث پشتیبانی می کنند.

ارسال نظر