کاترین لانگفورد به جمع بازیگران فیلم انتقام جویان 4 پیوست

رسانه کلیک - کاترین لانگفورد در قسمت بعدی فیلم انتقام جویان حضور پیدا می کند. این بازیگر با ایفای نقش در سریال «۱۳ دلیل برای اینکه» به محبوبیت رسید.

کاترین لانگفورد به جمع بازیگران فیلم انتقام جویان 4 پیوست

کاترین لانگفورد در فیلم اونجرز 4 استودیوی مارول به ایفای نقش می پردازد. در سال جاری میلادی فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت روی پرده سینما قرار گرفت و توانست فروشی بالاتر از 2 میلیارد دلار را تجربه کند. قسمت جدید این فیلم که به صورت غیر رسمی با نام انتقام جویان 4 شناخته می شود، سال آینده میلادی اکران خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات رسمی در رابطه با داستان اونجرز 4 در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال تئوری های مختلفی در رابطه با این فیلم در اینترنت منتشر شده است.

گفته می شود شخصیت های زیادی در فیلم انتقام جویان 4 حضور دارند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، در این فیلم بری لارسون به عنوان کاپیتان مارول به ایفای نقش می پردازد. لازم به ذکر است؛ فیلم مستقل کاپیتان مارول چند ماه زودتر از فیلم Avengers 4 اکران می شود.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی The Wrap منتشر شده، کاترین لانگفورد در قسمت بعدی فیلم انتقام جویان حضور پیدا می کند. لانگفورد بازیگر دو فصل اول سریال «۱۳ دلیل برای اینکه» است.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با نقش این بازیگر در فیلم انتقام جویان 4 در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. گزارش ها به این موضوع اشاره می کنند که بخش هایی از این فیلم با حضور کاترین لانگفورد فیلم برداری شده است.

در حالی که لانگفورد در یکی از پولسازترین فیلم های مارول حضور پیدا می کند، همچنان در شبکه نتفلیکس و سریال های آن به ایفای نقش می پردازد. در سال 2019 سریال Cursed با بازی این بازیگر توسط نتفلیکس پخش می شود.

انتظار می رود در آینده نزدیک نام رسمی قسمت بعدی فیلم انتقام جویان اعلام شود و همچنین اولین تریلر آن نیز در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

ارسال نظر