آغاز فروش تورهای زمستانی کیش

اگر قصد سفر زمستانی به جزیره را دارید، دست بجنبانید و پس از خواندن این مطلب و کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای زمستانی برای رزرو تور کیش از وبسایت لحظه آخر رزرو نمایید.

آغاز فروش تورهای زمستانی کیش

زمستان را باید یکی از از فصل‌های مناسب سفر به کیش دانست زیرا آب و هوای این جزیره در فصل زمستان بسیار مطبوع و معتدل است و برای نفس تازه کردن، پاساژگردی و شهرگردی زمان مناسبی محسوب می‌شود. اگر فقط با هدف خرید کردن می‌خواهید به کیش سفر کنید و یا زیاد اهل شنا کردن و انجام دیگر تفریحات آبی از جمله غواصی، پاراسل، اسنوبرد و... نیستید؛ فصل سرد سال را باید بهترین زمان سفر به جزیره دانست. چند روز دیگر ننه سرما مهمان خانه‌هایمان می‌شود و در شب یلدا آغاز زمستان را جشن خواهیم گرفت. پس اگر قصد سفر زمستانی به جزیره را دارید، دست بجنبانید و پس از خواندن این مطلب و کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای زمستانی برای رزرو تور کیش از وبسایت لحظه آخر رزرو نمایید.

رزرو تور کیش

چرا در زمستان به کیش برویم؟

دلایل زیادی برای انتخاب کیش به‌عنوان یک مقصد زمستانی  وجود دارد که در ادامه برخی از این دلایل را به صورت مختصر و مفید بررسی خواهیم کرد. اگر به اطلاعات بیشتر و کامل‌تری درباره سفر به کیش نیاز دارید می‌توانید نگاهی به مقاله راهنمای سفر به کیش در وبسایت لحظه آخر بیاندازید.

شرایط مطبوع آب و هوایی

دلیل اول گرمسیری بودن آب و هوای جزیره کیش است. این مساله باعث شده است که کیش زمستان‌های خنک و مطبوعی داشته باشد که در برخی روزهای سال بارش‌های رگباری در آن اتفاق می‌افتد. هوای جزیره در زمستان آنقدر پاک است که حتی افرادی که مشکلات تنفسی جدی دارند هم در این ایام سال می‌توانند بدون زدن ماسک در جزیره قدم بزنند و از هوای پاکیزه و آسمان آبی کیش لذت ببرند.

هزینه کمتر سفر

سفر زمستانی به جزیره کیش هزینه کمتری نسبت به دیگر ایام سال دارد زیرا در این ایام به دلیل ناآرام بودن خلیج فارس امکان شنا کردن و انجام بسیاری دیگر از تفریحات آبی جزیره وجود ندارد و به همین دلیل هم گردشگران کمتری این زمان را برای سفر انتخاب می‌کنند. کاهش تقاضا برای تور کیش، قیمت رزرو این آفر را ارزان‌تر از هر وقت دیگه‌ای کرده است.

همه چیز با تخفیف!

کاهش گردشگر در فصل زمستان باعث شده که هم روی هزینه رزرو هتل‌ها تخفیفات ویژه‌ای اعمال شود و هم مراکز خرید کالاهای خود را با تخفیف بفروشند تا بتوانند برای سال‌ جدید اجناس جدید بیاورند. بنابراین برای کسانی که هدف اصلیشان برای سفر خرید کردن است، تور زمستانی را باید مناسب دانست.

ملاقات خصوصی با سواحل کیش!

یکی دیگر از مزایای سفر زمستانی به کیش، دیدن جزیره در خلوت‌ترین حالت خودش است. معمولا در های سیزن‌ها در سواحل جزیره جای سوزن انداز نیست و کسانی که دوست دارند این سواحل را در آرامش ببینند، چنین فرصتی را در این ایام به دست نخواهند آورد. خصوصا کسانی که دوست دارند در کنار آرامش و انرژی خلیج فارس یوگا یا مدیتیشن کنند، سوال خلوت را ترجیح می‌دهند و به همین دلیل در فصل زمستان راهی این سفر می‌شوند.

چرا در زمستان به کیش سفر کنیم؟

شروع فروش تورهای زمستانی کیش

زمستان چند روز دیگر آغاز می‌شود و بنابراین فروش تورهای زمستانی کیش هم مدتی است آغاز شده است. بنابراین اگر قصد رزرو تور کیش برای این ایام را دارید باید زودتر این کار را انجام دهید تا فرصت کافی برای برنامه‌ریزی داشته باشید. البته در صورتی که قصد رزرو تور لحظه آخری دارید، بهتر است آفر مورد نظر خود را یکی دو روز قبل از سفر رزرو نمایید.

برای رزرو تور کیش کافی است به پلتفرم لحظه آخر بروید تور مورد نظرتان را جستجو کنید و از میان گزینه‌های مختلفی که به شما نمایش داده می‌شود یک گزینه را انتخاب نمایید. در مرحله بعد روی دکمه رزرو تور بزنید و آفر مورد نظر خود را رزرو نمایید. در صورتی که در مسیر رزرو تور هرگونه سوال یا ابهامی برایتان پیش آمد، سوالات و ابهامات خود را با ما کارشناسان تور کیش لحظه آخر در میان بگذارید. لحظه آخر به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

نکات ضروری برای سفر زمستانی به کیش

اگر تصمیم دارید در فصل زمستان به جزیره کیش سفر کنید، لازم است نکاتی را درباره این سفر بدانید و آنها را رعایت کنید تا کیفیت سفرتان بالا بروید. برخی از این نکات به شرح زیر هستند:

با خود لباس گرم بردارید: در فصل زمستان ممکن است شاهد بارش‌های رگباری و ناگهانی در جزیره باشید بنابراین همراه داشتن یک بارانی و یک ژاکت گرم در این فصل از ضروریات است.

شرایط آب و هوایی را چک کنید: حتما قبل از سفر شرایط آب و هوایی جزیره را در طول روزهایی که قرار است آنجا باشید چک کنید و چمدان خود را براساس این شرایط ببندید.

یک کتونی راحت بپوشید: سفر زمستانی به کیش بیشتر شامل شهرگردی و پاساژگردی می‌شود و بنابراین پیاده روی زیادی دارد. بنابراین پوشیدن یک کتونی راحت و مناسب پیاده‌‍روی توصیه می‌شود.

ساعت کاری جاذبه‌های گردشگری و تفریحات را چک کنید: در فصل زمستان ممکن است، ساعت کاری برخی از جاهای گردشگری جزیره زودتر تمام شود و یا اصلا بسته باشد بنابراین قبل از رفتن به این مکان‌ها از ساعت کاری‌شا مطمئن شوید.

هتل خود را براساس هدف سفرتان انتخاب کنید: اگر هدفتان از سفر به کیش خرید کردن است، باید در هتلی اقامت کنید که به مراکز خرید جزیره نزدیک باشد. اگر برای تفریحات آبی کیش را به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده‌اید بهتر است هتلی با ساحل اختصاصی و یا نزدیک به ساحل رزرو نمایید. خلاصه اینکه حواستان به موقعیت مکانی هتل باشد.

تفریحاتی را انتخاب کنید که مناسب فصل زمستان هستند: همه تفریحات کیش را نمی‌توانید در فصل زمستان انجام دهید. مثلا امکان شنا کردن و غواصی در این فصل وجود ندارد پس در طول سفر زمستانی‌تان به جزیره باید به جاهایی بروید که مناسب فصل هستند. شهرگردی، پاساژگردی، رفتن به پارک‌های آبی، بازدید از پارک دلفین‌ها و شرکت در تفریحات غیر آبی همچون شهربازی هایلند، بولینگ مریم و... تفریحات و کارهای مناسب برای این فصل هستند.

سفر به کیش در زمستان

آیا در زمستان به کیش سفر کنیم؟

سفر زمستانی به کیش اگر چه چیز کاملا متفاوتی از سفر به این جزیره در بهار، تابستان و پاییز است اما جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد. می‌توانید خرید مقرون به صرفه کنید، از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر دیدن نمایید، به جنگ‌ها و کنسرت‌ها بروید و ساعاتی را از قایق‌های کف شیشه‌ای و آکواریوم‌ها به خوش گذرانی بپردازید. جدا از این موارد آب و هوای این جزیره در  فصل زمستان بسیار مطبوع است و می‌توانید زیر آسمان پاکیزه این شهر نفسی تازه کنید. پس اگر هدفتان از سفر به جزیره کیش فقط انجام تفریحات آبی و شنا کردن نیست. زمستان می‌توانزمان مناسبی برای این سفر باشد.

 

ارسال نظر