دستیار هوشمند بیکسبی به زودی دستخوش تغییرات می شود

رسانه کلیک - دستیار هوشمند بیکسبی گوشی های هوشمند سامسونگ به زودی دستخوش تغییرات گتسرده ای خواهد شد. 

دستیار هوشمند بیکسبی به زودی دستخوش تغییرات می شود

از زمانی که بیکسبی معرفی شده هیچ اتفاق مثبتی برای آن رخ نداده است. بسیاری از کاربران و اهل فن آن را ضعیف تعریف می کنند و تقریبا یکی از بی استفاده ترین دستیار های هوشمند تلفن های همراه به شمار می رود. هرچند در زمان معرفی ویژگی های جذابی برای آن در نظر گرفته شده بود اما خیلی مورد توجه کاربران قرار نگرفت.

شرکت سامسونگ از زمان معرفی بیکسبی قول داده تا این دستیار هوشمند را توسعه و گسترش دهد، اما با گذشت زمان هنوز شاهد هیچ اتفاق مثبتی در این خصوص نبوده ایم. البته این بدین معنا نیست که بیکسبی، ویژگی های مثبت ندارد اما آن چنان که باید و شاید نتوانسته کاربران را تحت تاثیر قرار دهد.

از زمان رونمایی بیکسبی قرار بود این دستیار هوشمند با اپلیکشین های ثالث یکپارچه شود. با گذشت بیش از یک سال و نیم از معرفی دستیار هوشمند بیکسبی هنوز این ائتلاف نرم افزاری شکل نگرفته است. اما خبرهای جدیدی از غول گوشی های تلفن همراه به گوش می رسد که قرار است طی هفته های آتی بیکسبی را دستخوش تغییراتی جذاب کند تا اپلیکیشن های دیگر بتوانند بصورت یکپارچه به آن متصل شوند.

سامسونگ همواره سعی کرده تا با استفاده از فرصت های مختلف دستیار هوشمند خود را توسعه دهد. سامسونگ برای گسترش بیکسبی حتی برخی برخی شرکت های مرتبط را خریداری کرده تا بتواند به ویژگی های بیکسبی اضافه کند.

غول گوشی های هوشمند دنیا به قدری به دستیار هوشمند خود اطمینان داشت که در آخرین پرچمدارهای خود دکمه اختصاصی دستیارش را بصورت فیزیکی به گوشی اضافه کرد.

نظر شما در خصوص دستیار هوشمند سامسونگ Bixby چیست؟ آیا سامسونگ می تواند با اضافه کردن ویژگی های جدید و امکان یکپارچگی با اپ های دیگر، بیکسبی را به یک دستیار هوشمند محبوب بدل کند؟

ارسال نظر