معرفی سامسونگ گلکسی سی ۵ پرو و تاریخ عرضه‌ی آن

در ماه‌های اخیر اطلاعات کمی در مورد مشخصات فنی و امکانات سامسونگ گلکسی سی ۵ پرو منتشر شد و حتی بر خلاف تصور اکثر ما این محصول در رویداد MWC 2017 نیز رونمایی نشد. اما پس از نمایش این محصول در Forum 2017 Samsung، هم اکنون گوشی میان رده‌ی Samsung Galaxy C5 در سکوت خبری رونمایی شده است.

معرفی سامسونگ گلکسی سی ۵ پرو و تاریخ عرضه‌ی آن

به گزارش کلیک ، Samsung Galaxy C5 Pro نسخه‌ی کوچکتری از Samsung Galaxy C7 Pro است، که تقریبا دو ماه قبل معرفی گردید. البته با تغییراتی از نظر سخت افزاری همراه بوده می‌باشد.

از جمله تغییرات سخت افزاری این گوشی جدید می توان اشاره کرد به صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی با کیفیت Full HD و Super AMOLED، چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای Cortex-A53 و فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتزی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، باتری ۲۶۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشت که برای یک گوشی میان رده خیلی خوب است. ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است که در قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی را نیز دارد.

هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد و می‌تواند تصاویر با کیفیتی را ارائه دهد.

در حال حاضر پیش فروش سامسونگ گلکسی سی ۵ پرو در رنگ های آبی (Lake Blue)، برگ درخت افرا (Maple Leaf) و رز (Powder Rose) در وب سایت شعبه‌ی چین کمپانی سامسونگ شروع شده و احتمالا از تاریخ ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) با قیمتی معادل ۳۶۲ دلار در بازار چین عرضه خواهد شد.

ارسال نظر