قابلیت اتصال گلکسی S8 به کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها

از زمانی که سامسونگ خبر تصمیم این شرکت مبنی بر تولید پرچم دار جدیدی خود یعنی گلکسی S8 را منتشر کرده است هر روز و گاهی هر ساعت اخبار و شایعات جدیدی در خصوص این گوشی پرچم دار جنجال آفرین در دنیای مجازی و وب سایت ها منتشر می شود. اما اخیراً یکی از جالب ترین این شایعات استفاده از قابلیت هایی است که مایکروسافت در گوشی surface خود قرار است ارائه دهد.

قابلیت اتصال گلکسی S8 به کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها

اما اخیراً یکی از جالب ترین این شایعات استفاده از قابلیت هایی است که مایکروسافت در گوشی surface خود قرار است ارائه دهد.

به گزارش کلیک ، اخیراً مایکروسافت برای Surface Phone تبلیغات جنجالی راه انداخته است که نشان می دهد این تلفن پرچم دار چیزی متفاوت با سایر گوشی های تلفن همراه باشد. در این تبلیغات گسترده و خیره کننده مایکروسافت خبری در خصوص پشتیبانی از قابلیت های Continuum و X86 مایکروسافت در این تلفن هوشمند منتشر کرده است. در واقع مایکروسافت بر این باور بود که قابلیت های Surface را هیچ تلفن همراه هوشمند دیگری نخواهد داشت اما اطلاعات و شایعات جدیدی منتشر شده در خصوص گلکسی S8 نشان می دهد که قرار است سامسونگ قابلیت هایی شبیه به قابلیت های surface مایکروسافت به این پرچم دار خود اضافه کرده و آن را روانه بازار کند. معمولا از زمان انتشار اخبار در خصوص تولید یک گوشی تا زمانی که این گوشی به بازار عرضه شود اخبار ضد و نقیض زیادی منتشر شده است. اما معمولا اخباری که در زمان های نزدیک به زمان رو نمایی گوشی ها و یا هر محصول دیگر منتشر می شوند دقیق تر و به واقعیت نزدیک ترند. امروز اخبار منتشر شده در خصوص گلکسی S8 بسیاری از کاربران را شگفت زده کرده است. بر اساس این اخبار کارشناسان عقیده دارند که سامسونگ نهایت تلاش خود را برای ارائه محصولی کاملا متفاوت و با قابلیت های بسیار کاربردی انجام داده است و گلکسی s8 از سایر گوشی های تولید شده توسط این برند متمایز و متفاوت تر است. در این گوشی قرار است از دوربین دو گانه استفاده شود. همچنین اسکنر عنبیه در این گوشی جای خود را به اسکنر اثر انگشت خواهد داد. قرار است از دکمه home مجازی به جای دکمه Home فیزیکی در این گوشی استفاده شود. و از طرفی صفحه نمایش گلکسی S8 نیز به صورت لبه به لبه ارائه خواهد شد و نکته مهم این که این گوشی قرار است با رم ۶ گیگ به بازار عرضه شود. و البته این ها تمام قابلیت های خاص این گوشی نخواهد بود. اخباری که امروز در خصوص این گوشی منتشر شده است خبر از قابلیت هایی فراتر از قابلیت هایی که در بالا توضیح داده شد، می دهند. منابع خبری از قابلیت این گوشی برای اتصال به پلت فرم های رو میزی خبر می دهند. به تصویر زیر توجه کنید.

تصویر متن 1

در واقع این اتصالات مانند اتصال Continuum مایکروسافت است. پیش از این سامسونگ اخباری منتشر کرده بود که نشان می دادند این شرکت قصد دارد تا قابلیت های نرم افزاری گلکسی s8 را بهبود ببخشد. حالا با افزوده شدن این قابلیت به این گوشی می توان گلکسی S8 را نمونه کاملی از گوشی همراهی که تاکنون به بازار ارائه شده است دانست.

ارائه این قابلیت در گوشی ها برای کارخانه سازنده با پیچیدگی ها و مشکلاتی همراه خواهد بود و سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما برای آگاهی افرادی که از اطلاعی در خصوص این قابلیت در گوشی تلفن همراه ندارند باید گفت که این قابلیت به کاربر امکان کنترل و دسترسی به گوشی تلفن همراه را از روی کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ می دهد. در واقع همان طور که گفته شد مایکروسافت اولین شرکتی بود که خبر از ارائه این قابلیت در گوشی surface داد. اما شاید سوال اینجا باشد که چگونه می توان هماهنگی بین دو سیستم عامل کاملا متفاوت یکی ویندوز و یکی اندروید ایجاد کرد. ایجاد چنینی هماهنگی کار بسیار خارق العاده و خاصی است. اما برای تایید ارائه چنینی قابلیتی در پرچم دار جدید سامسونگ باید تا ارائه آن به بازار صبر کرد.

ارسال نظر