تماشا کنید؛ اخبار و شایعات منتشر شده در مورد گوشی های سری Ocean اچ تی سی

به تازگی اخبار و شایعاتی در مورد گوشی های جدید اچ تی سی با اسم رمز سری Ocean منتشر شده است. احتمالا این گوشی ها در سه مدل  Ocean Smart، Ocean Note و Ocean Master عرضه خواهند شد.

تماشا کنید؛ اخبار و شایعات منتشر شده در مورد گوشی های سری Ocean اچ تی سی

به گزارش کلیک، پس از انتشار شایعاتی در مورد گوشی جدید اچ تی سی با اسم رمز سری Ocean، شرکت اچ تی سی نیز طرح های مفهومی خود را که توسط طراحان این شرکت طراحی شده است، منتشر کرده است؛ البته این امکان نیز وجود دارد که طراحی گوشی های نهایی متفاوت باشد. با این حال باید گفت که اچ تی سی در حال کار کردن بر روی سه گوشی جدید این سری است.

طبق شایعات منتشر شده، شرکت اچ تی سی در حال کار کردن بر روی سه گوشی جدید این سری به نام های Ocean Master ،Ocean Note و Ocean Smart است. تصور می شود که مدل Note دارای صفحه نمایش بزرگتری باشد؛ مدل Master از مشخصات بهتری برخوردار باشد و مدل Smart نیز مدل پایه این سه گوشی باشد.

htc-ocean

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این سه گوشی جدید ارائه نشده است؛ اما ظاهرا یکی از طراحان اچ تی سی، کلیپی از مدل های مفهومی گوشی های جدید منتشر کرده است که بهترین مشخصات و ویژگی های این گوشی های جدید اچ تی سی در آن نمایش داده شده است. طبق موارد نمایش داده شده در این کلیپ به نظر می رسد که قاب این گوشی های جدید به صورتی طراحی شده است که نسبت به لمس کاربر واکنش نشان می دهد و احتمالا در این گوشی ها امکان کنترل امکانات نرم افزاری از طریق لبه قاب وجود خواهد داشت که همانند روشی است که کاربران با استفاده از لبه صفحه نمایش گوشی های سری گلکسی نوت اج سامسونگ، امکانات نرم افزاری آن ها کنترل می کنند.

البته تمام این موارد در حال حاضر در حد حدس و گمان هستند و باید فناوری جدید مورد نیاز برای ساخت چنین قاب هایی را نیز در نظر گرفت. انتظار نمی رود که اچ تی سی در ماه های آینده از هیچ پرچم دار جدیدی رونمایی کند و حتی اگر تمام این شایعات به واقعیت تبدیل شوند، باید تا سال آینده منتظر رونمایی و عرضه پرچم داران جدید اچ تی سی باشیم.

به نظر می رسد که اچ تی سی در ساخت گوشی های جدید گوگل به نام Pixel و Pixel XL نیز مشارکت داشته باشد. این گوشی ها سال آینده جایگزین گوشی های نکسوس گوگل می شوند. با این اینکه ساخت های گوشی های سری Ocean و گوشی های Pixel گوگل می تواند تمام فکر و انرژی نیروهای شرکت اچ تی سی را به خود اختصاص دهد، اما این شرکت قصد دارد از گوشی های جدید سری Desire خود نیز رونمایی کند که Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle نام دارند. این دو گوشی جدید به صورت بزرگ طراحی شده اند و بدنه آن ها دارای طراحی زیبایی است و در آن از رنگ های سیاه و طلایی استفاده شده است که شبیه طراحی گوشی های دیگر سری Desire 10 است.

در زیر می توانید کلیپ منتشر شده از طرح های مفهومی گوشی های سری Ocean اچ تی سی را مشاهده کنید.

ارسال نظر